Da har vi bestemt oss for vogn :)

Gratulerer med valget, ser ut som en pen vogn!

Kunne du ha to barn i den? Så sitter de etter hverandre i to etasjer?

Gratulerer med valget, ser ut som en pen vogn!

Kunne du ha to barn i den? Så sitter de etter hverandre i to etasjer?
Emmaljunga-Super-Viking-Double-300x300.jpg

ja blir som på bildet, men siden dette blir kun fort kort periode så gidder vi ikke bruke så mye penger på vogn :) bedre å bruke pengene på noe annet :D tusen takk :)

Kjempe fin vogn :) Gratulerer :)

Emmaljunga-Super-Viking-Double-300x300.jpg

ja blir som på bildet, men siden dette blir kun fort kort periode så gidder vi ikke bruke så mye penger på vogn :) bedre å bruke pengene på noe annet :D tusen takk :)

Den har vi, kjempefornøyd! Vi brukte sittedelen øverst en del også, selv om det ikke var anbefalt. Perfekt når de skal sove samtidig og du er alene / når du skal på butikken alene / på tur alene. Aner ikke hvordan man klarer seg uten;) hvis man har ei lat største gull:)

Den har vi, kjempefornøyd! Vi brukte sittedelen øverst en del også, selv om det ikke var anbefalt. Perfekt når de skal sove samtidig og du er alene / når du skal på butikken alene / på tur alene. Aner ikke hvordan man klarer seg uten;) hvis man har ei lat største gull:)
Supert å høre :D

Kjempe fin vogn! Kjøpt ny eller brukt?? Hva ligger prisen på i "nypris"?:)

Kjempe fin vogn! Kjøpt ny eller brukt?? Hva ligger prisen på i "nypris"?:)
ikke sant :) vi får se hva vi finner, for meg er det ikke så viktig om den er ny så lenge prisen for brukt ikke er så høy. noen prøver å selge vogner for litt for mye synes jeg. det er rundt 9000 + 500 for adapter :)

søskenvogn viking koster 11000 ca, men vi har rett og slett ikke behov for en slik vogn fant vi ut

ikke sant :) vi får se hva vi finner, for meg er det ikke så viktig om den er ny så lenge prisen for brukt ikke er så høy. noen prøver å selge vogner for litt for mye synes jeg. det er rundt 9000 + 500 for adapter :)

søskenvogn viking koster 11000 ca, men vi har rett og slett ikke behov for en slik vogn fant vi ut
Ikke sant..!:) får bare holde øyne åpne. Vi har egentlig ikke kommet så langt som å tenke på vogn enda! Har jo vogn til bebis + eventuelt trille til storesøster. Må sjekke ut behovet for en eventuell søskentrille. Storesøster er jo kun 2 år når lille kommer, så hu trenger nok litt vogn hu også!

Back
Topp