Da har vannet gått!

Melis86

Andre møte med forumet
Tok en tur til føden i går kveld, da jeg hadde mistanke om at jeg lakk fostervann. Legen der mente at det stemte, og ba med komme tilbake i dag til kl.10 for å sette meg i gang. I morges gikk resten av vannet.. så nå er det ingen tvil... blir visst mars baby på meg. Har termin 13. april...  Uvirkelig at jeg kanskje får møte lillejenta i løpet av dagen!

Oi :) lykke til :) gleder meg til oppdatering :)

Oi, så spennende! Jeg våknet i natt og puten jeg har mellom beina og trusa mi var ganske fuktig. Kan det også være fostervann? Har ikke kommet noe mer etter at jeg bytta truse og la inn bind.

Oi, så spennende :-D
Gleder meg masse til oppdatering :-D

wow, spennende. Hold oss oppdatert :) 

oi så spennande !! lykke t :D

Masse lykke til

Unnimamma91 skrev:
Masse lykke til

Masse lykke til!! :D 

Lykke til!!!

Åh, spennende! Jeg er aldri så lite misunnelig.. hehe :) Masse lykke til, ønsker deg og dere alt det beste!

Lykke lykke til! 

Masse masse lykke til, venter spent på oppdatering.. Kjente ejg ble skikkelig misunnelig altså...

åååå så spennende! Førstemann av apriljentene i gang! Masse lykke til!!!

åååå så spennende! Førstemann av apriljentene i gang! Masse lykke til!!!

Hadde 3 cm åpning i 15 tida. . . Fikk 1. Modningstablett rett etterpå. Nå er riene sterkere, men kommer ikke så ofte ennå. Skjer nok ikke noe før litt utover kvelden. Ny sjekk av lege kl 19. Håper det har skjedd noe siden sist :) takk fOr lykkeønskninger :)

Back
Topp