I dag begynte innkjøringen i barnehagen. Var der ca 8.50 og ble tatt godt i mot av flere hyggelige damer. Da vi ble vist til avdelingen Sander skulle på ble vi tatt ekstra godt i mot av en av de som jobbet på "Blåmeis". Sander ble med i sangstunden med de andre barna og når den var over skulle flesteparte ut å leke. Sander ble igjen inne med de som var igjen der - og koste seg fra første stund! Fikk frokost mens den hyggelige damen fortalte ting og gav meg noen ark osv og fortsatte å leke som bare det. Så var det lunsjtid og de lurte på om vi ville være med eller dra hjem (hadde jo tross alt vært der i to timer alt) Valgte å bli litt lengre, Sander spiste litt og så var det sovetid. Da fåreslo de (siden alt gikk så fint) at han kanskje skulle prøve å sove litt der, så kunne jeg dra hjem så lenge og de skulle ringe når han våknet. Han sov en times tid og de ringte meg som de hadde sagt. Han var i strålende humør så vi gjorde ferdig det vi drev med hjemme før vi dro å hentet han. Da vi kom var han mer opptatt med å leke enn å bli med oss hjem :p
Så dette har virkelig gått bra ;D ;D Og de som jobber der er så utrolig koselige, lokaelen er kjempefine og de har masse muligheter :)

Så dette har virkelig gått bra ;D ;D Og de som jobber der er så utrolig koselige, lokaelen er kjempefine og de har masse muligheter :)