Da har sambo sovna på sofaen;-)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Jeg sitter og slapper av i sofaen og surfer litt rundt på pcen... Legge meg om ikke så altfor lenge. Jentene og Emmeth sover søtt i sengene sine :love7 Elsker den roen i huset når alle sover, herlig:-)

Skal ikke bli sent her heller. Asle sover som en stein og jeg har fått mannen hjem til jul :D Juuuhuuuu
..men det er ikke mange timene før det er nattmat på gang for minstemann, så det er på tide å få noen hardt tiltrengte timer med søvn :sleep011

Sitter oppe enda her også. Lillemann sovnet i 22-tidne og sover nok en liten stund til før han vil ha mat igjen.
I morgen må vi få unnagjort et par småting før vi er helt klare til jul, enda vi fikk unna veldig mye dag!
Blir liksom aldri ferdig...

Skal ikke bli sent her heller. Asle sover som en stein og jeg har fått mannen hjem til jul :D Juuuhuuuu
..men det er ikke mange timene før det er nattmat på gang for minstemann, så det er på tide å få noen hardt tiltrengte timer med søvn :sleep011

Godt du fikk mannen hjem til jul:D:D jeg sitter og pumper meg, etter det blir det en kjapp dusj også rett i seng før Emmeth våkner og skal ha nattmat her og;)

Sitter oppe enda her også. Lillemann sovnet i 22-tidne og sover nok en liten stund til før han vil ha mat igjen.
I morgen må vi få unnagjort et par småting før vi er helt klare til jul, enda vi fikk unna veldig mye dag!
Blir liksom aldri ferdig...

Emmeth sovna rundt da .cm også, så sover nok noen timer til. Men går fort litt tid m pumping og en dusj, så han våkner nok ikke lenge etter jeg har lagt meg for litt nattmat:) Ja, er i grunn en del som skal ordnes når det er jul! Heldigvis er jeg i mål for denne gang:)

Nei søvn er helt nødvendig, så her blir det en varm dusj før jeg tar kvelden :D

Ja, er så godt m en varm dusj før man legger seg, for jeg synes jeg blir mye mer avslappet av det:) ja, søvn er i grunn en mangelvare når man har småbarn i huset:p

Back
Topp