DA har søtsuget kommet!!!

Tina_81

Forelsket i forumet
Søtsuget har ankommet i min hjerne...har lyst på sjokolade, is, godteri...alt bare det er søtt...HJELP! Dytter innpå appelsin, banan og epler og VANN, for å prøve å holde meg, men må innrømme at det blir en sjokolade eller to om dagen nå...arrgh!!!

Hvordan er det med dere andre?

Akkurat som sist: jeg var såå kry for at jeg ikke har spist godteri på lengelenge - og nå så er det full sprekk! Har lyst på godteri heele tidaaaaa :/ blir litt hver dag, ja. Aiai!

uff ja samme her! De siste ukene har det vært ille... Prøver å ha både frisk og tørka frukt i hus til enhver tid, men har egentlig bare lyst på sjokolade... :S Hvis jeg absolutt MÅ ha sjokolade en dag kjøper jeg den med 70% kakao.. den er ikke sååååå ille... Det er ihvertfall det jeg liker å fortelle megselv.

Godt å høre at det er flere av oss ;)

Blir litt sniking hver dag ja! Men heldigvis ikke mengder...

Har ALLTID søtsug jeg da:p  - kan IKKE ha noe i kjøleskapet eller skapene.. 

Har vært ekstra "sulten" den siste uken - i går var det TRE kveldsmat-måltider:o 
Og etter det siste var det disko i magen i to timer.. 

pleier å spise lite men ofte, men da er jeg liksom sulten hele tiden og da ramler det inn ett og annet usunnt ila dagen desverre.. Har kjøpt meg knekkebrød som var farlig godt og spiser det med en halv gulostskive som om det var sjokolade og prøver også å spise frukt.. Men ja, noe søtt blir det altså:p 

kjenner til det ja :O
Vært skikkelig dårlig på det en stund å spiste masse fylte påskeegg, men  nå har det vært lite snop! :D Heller tatt et glass oboy og et skrive med sjokoladepålegg, litt bedre enn sjokolade ihvertfall :D

Samme her. sliter VELDIG!! Helt intenst søtsug :S

Back
Topp