Da har nedpakkingen startet...

• Trådstarter Trådstarter mammagutt
  • Opprettet Opprettet
M

mammagutt

Guest
Joho.. har klart tre flytteesker i min feber og forkjølelses rus [8D]
Bare 97 igjen [&:]

Lykke til videre, mål er et sted langt der fremme. Håper feberen slipper taket så det blir litt lettere å pakke ned tingene.

Kan ikke si jeg ser frem til vi må pakke ned og flytte alt her innen to mnd [&:]

Sorland- det er bare å begynne... fy søren så mye man har!
AogSerSANT: vi overtar 4. oktober. Leiligheten blir lagt ut så fort jeg får tømt ut 3/4 deler og shinet den litt. Helst ganske kjapt!

ORIGINAL: mammagutt

Sorland- det er bare å begynne... fy søren så mye man har!
AogSerSANT: vi overtar 4. oktober. Leiligheten blir lagt ut så fort jeg får tømt ut 3/4 deler og shinet den litt. Helst ganske kjapt!

Vi flyttet hit for et år siden, så har ikke så mye skrot [8D]....tror jeg [&:]. Verste er vel at vi ikke har noe sted å bo.

Masse lykke til![:)]Og herregud for en NYDELIG leilighet!!!![:)]Skal si at jeg misunner deg den litt,her er graset så langt at jeg snart må ut med ljåen....svigerfar sjekka med GPS hvor langt det er å gå rundt å klippe faenskapen,det var 3 km det[8D]

ORIGINAL: rai

Masse lykke til![:)]Og herregud for en NYDELIG leilighet!!!![:)]Skal si at jeg misunner deg den litt,her er graset så langt at jeg snart må ut med ljåen....svigerfar sjekka med GPS hvor langt det er å gå rundt å klippe faenskapen,det var 3 km det[8D]

God tur [8D]

En får virkelig se hvor mye en har når ting skal pakkes ned ja[8D]
Men er så morsomt å vite at det skal pakkes ut på et nytt sted,og leiligheta deres var knallfin[:)]

God bedring!!!

ORIGINAL: Bambling

Huff, kan ikke si jeg misunner deg.. Men tenk så deilig når du er ferdig og så gøy det er å pakke ut alt i ny leilighet! [:D]

God bedring og lykke til med pakkingen! [:)]

god bedring og lykke til med videre pakking!...er noe herk mens det står på, men blir bra når man er på plass på nytt sted!..[;)]

Back
Topp