Da har mine hormoner komt til syne!

Anita89

Elsker forumet
Var hjemme hos min mor i dag, og fant ut at jeg ville ta med meg min hund på tur. Gikk ned på fotballbanen. Og tror du ikke at der kommer det en hund springene laus. Vet hvor den hører til og eieren var ikke hjemme. Hunden var en hann og jeg har ei lita tispe. Jeg gikk å bærte på min men den hopte på meg på beina og jeg ble bare sintere og sintere. 
Gikk forbi huset der hunden bor for å se om det var noen hjemme. Det var det jo ikke. Og hunden fulgte meg helt hjem til mor.

Kjenner jeg blir så sint. Hadde en episode med samme hund rundt juletider i fjor. Da kom hunden seg laus og sprang rundt bena mine og pisste på meg:S Og mor mi gikk med bror min sin hund en kveld.. Da kom samme hund bort til vår og mor spurte om hun kunne komme og ta hunden sin. "Nei, hopper de på hverandre, må de fikse opp selv", fikk mor slengt i ansiktet.

Huff dette ble litt for langt. Dagens klaging på meg dette her :)

Er bare å annmelde det :-) Så lenge hunden er til plage for noen så skal hun bruke bånd :) Evt neste gang setter du bånd på hunden å tar den med til politiet. Skjer dette flere ganger vil de pålegge eier sterkere bånd eller noe :-)

Ringe Falken eller noe (husker ikke hva de heter) og få dem til å hente "løsbikkja" og si at du ikke vet hvem eieren er

Ja, skjer dette en gang til, så kommer jeg til å gjøre noe. For er jo eldre og andre som er redde alle slags hunder. 

hissigproppen: Jeg vurderte å ringe sånn hundehjelp eller hva de kaller seg her. Men skjer det igjen, så kommer jeg til å gjøre noe mer. Kan ikke la hunden springe ute hele dagen mens de er vekke:S

Anita89 skrev:
Ja, skjer dette en gang til, så kommer jeg til å gjøre noe. For er jo eldre og andre som er redde alle slags hunder. 

hissigproppen: Jeg vurderte å ringe sånn hundehjelp eller hva de kaller seg her. Men skjer det igjen, så kommer jeg til å gjøre noe mer. Kan ikke la hunden springe ute hele dagen mens de er vekke:S

Blir dyr og fin regning til eierne det...
Så ville egentlig gått ut og funnet hunden nå jeg, på pur F og ringt dem. Håpe den blir satt på kennel over natten.

For de bryr seg tydeligvis ikke om hunden, men sikkert mer om pengene sine tenker jeg.

hissigproppen skrev:

Anita89 skrev:

Blir dyr og fin regning til eierne det...
Så ville egentlig gått ut og funnet hunden nå jeg, på pur F og ringt dem. Håpe den blir satt på kennel over natten.

For de bryr seg tydeligvis ikke om hunden, men sikkert mer om pengene sine tenker jeg.

Hehe helt sant. Slike mennesker skulle ikke fått hatt dyr. Men tro meg, Hele sommer har de hundene speiselt hannen gått midt i veien i gaten. Så de vet om det og dette kommer ikke til å bli siste gang. Så kommer nok andre dager jeg ser den og da ringer jeg:)

Back
Topp