Da har man...

Sess1976

Forelsket i forumet
...tatt test i morgen urin da...til og med to forskjellige typer, og begge var nok desverre negativ...[:(] Så det bli ikke i Apple sine fotspor jeg gikk nei og fikk endret på statestikken her inne...det blir nok noen andre sin jobb..
Er helt i kjelleren i dag, så jeg er ikke så veldig pratsom at det gjør noe, men det skjønner dere vel...

Fikk hjem samboer fra jobb, fordi jeg ikke ville være hjemme alene...og det hjalp mye.
Ringte sykhuset og hørte når vi kunne starte opp igjen, men det kom helt ann på når jeg fikk blødning og om det var ledig på sykehuset...kjenner jeg min flaks nå så er det fult og vi må vente til over påske...blæhhh[:'(]

Takk for mange gode ord og lykkeønskninger fra dere alle, godt å vite at dere følger med...[;)]

Nei sess, det var trist lesing[:(]
jeg som var så sikker..
godt du har sambo.skjønner godt at dette er vanskelig. håper du kommer fort i gang igjen! ja statisikken burde snues nå...
tenker på deg og sender massse trøsteklemmer.

Sess

Det var godt for deg at din bedre halvdel kunne komme hjem fra jobb og trøste deg litt. Lykke til videre, ta den tiden du trenger. Men jeg regner med at du snart er i skravle form igjen og ser frem imot neste forsøk. Masse trøste klemmer til deg vennen

ORIGINAL: Nesing

Huff, så trist å lese at det ikke ble en positiv test på dere, Sess! Håper neste forsøk kan startes tidligere enn du frykter!

I mellomtiden må du ta godt vare på deg selv og bygge deg opp til nye sjanser. For neste gang sitter nok spiren skal du se.

Trøsteklemmer fra meg

Fra meg og

Det var ikke dette eg ville lese om deg idag[:(] Føler med deg.
Ta vare på hverandre....  og ikke gi opp enda[:)]

Off, Sess... Dette var ikke det jeg hadde logget meg inn til... Så trist å lese. [:(]
Ta godt vare på hverandre, skjønner at du ikke er så pratsom nå. Vi er her uansett, når du er klar.
Klem

ORIGINAL: Nesing

Huff, så trist å lese at det ikke ble en positiv test på dere, Sess! Håper neste forsøk kan startes tidligere enn du frykter!

I mellomtiden må du ta godt vare på deg selv og bygge deg opp til nye sjanser. For neste gang sitter nok spiren skal du se.

Trøsteklemmer fra meg

dette var trist å høre[:(]

stor trøste klem fra meg

Back
Topp