da har..+litt spm

lenamamma90

Elsker forumet
Jeg søkt barnehageplass til gullungen, uff tida har gått så fort ! Mange av mine venninder synes det er tidlig.. Men har søkt start fra aug da..

Har dere søkt?
Når har dere søkt start?
Hvor gammel er h*n da?

Tia går fort ja, men for å kunne starte på jobb og slikt igjen er man nesten nødt til å ha barnehageplass om man ikke er heldig og ha familie eller venner som kan passe :)

Vi har søkt plass :) Søkte fra 22. august siden studiene mine begynner rundt den tid :) Da er Oliver 15 mnd :)

Ja, søkte for vel en uke siden
Har søkt plass til 1.8.2011
Da er han ca 14 måneder

Har søkt i høst, men det er fordi vi trenger plass fra midt i mars[X(]

Det er fullt så får ikke plass før tidligst nytt bhg år..

Storebror begynte da han var 10mnd.. og det gikk strålende, var værst for mor!!!

ORIGINAL: lillebebis

Tia går fort ja, men for å kunne starte på jobb og slikt igjen er man nesten nødt til å ha barnehageplass om man ikke er heldig og ha familie eller venner som kan passe :)

Vi har søkt plass :) Søkte fra 22. august siden studiene mine begynner rundt den tid :) Da er Oliver 15 mnd :)

Ja, er ikke sikkert det blir 100% på han da, spørs hvordan det blir med meg [:)]

Jepp vi har søkt [:)] Søkte med en gang jeg fikk fødsels nr hans... Fra august 2011...

jeg har søkt henne inn fra august også...her starter barnehageåret fra midten av august..da er hun nesten 15 mnd..søkte 100 prosent,men kommer ikke til å ha henne der mer enn 80 prosent iallefall..må se ann hvordan og hvor mye jeg skal jobbe først..bedre å gå ned i stilling enn opp :=)

Har dere søkt? Skal søke før 1 mars.

Når har dere søkt start? Skal søke fra 25. august.

Hvor gammel er h*n da? Da har han akkurat fylt 15 måneder.

[:)]

Har søkt fra 01.05.11 men tviler på at vi får plass før nytt bhg år! Får svar i feb/mars håper jeg [:)]
Fikk meg en positiv opplevelse da jeg gikk inn på kommunen sine sider å sko søke om bhg plass, for der var det bilde med broreman på siden [:D][:D][:D] Då blir mammaen litt rørt[8D]

Har søkt for lenge siden fra mars, men ikke fått svar så får nok ikke plass før i aug:/

Søkte i begynnelsen av januar.
Har søkt start fra 8. august.
Da er ho 13 måneder gammel
[:)]

Skal søke nå de nærmeste dagene! Huff, enn at tiden har gått så fort da... :/
Vi søker plass fra 01.08, da er han 14,5 mnd... Vet ikke hvor mange % han skal være der i starten, kommer an på jobbsituasjonen min. Men søker 100%, så får vi heller søke oss ned hvis det blir aktuelt [:)]

har ikke søkt.vi har ikke behov for det enda.jeg jobber kun kveld og annenhverhelg og da er typen ferdig på jobb og i helgen har fri

Har søkt plass til Frida i barnehagen jeg jobber fra midten av august. Da er hun 15mnd ca[:D]

Har søkt fra august. Da er snuppis 16 mnd. 

har søkt, og ho begynner i august.. :) vil ikke ha ho der hver dag, så søkte 60%.. Finner jeg ikke en jobb som passer med at jeg er hjemme med jenni annenhver dag, så lar jeg heller være å jobbe.. :P men vi klarer oss jo uansett.. :)

Back
Topp