Da har lille Mio Leander kommet <3

tobarnsmor 2012

Elsker forumet
Fredag kveld, etter en relativt kjapp fødsel - ble vi foreldre til lille Mio <3 jeg ble igangsatt fredag morgen med modningspiller, dette tross 2cm åpning - men litt for lang livmorhals. kl 18 hadde jeg 3cm og de bestemte seg for å ta vannet. dette fordi ctg registreringen ble så dårlig, så de måtte få satt på denne elektroden på hodet hans. i det sekundet vannet gikk ble riene vondere, tettere og lenger.. auch! vi fikk kjappt flyttet over på en fødestue og epidural ble bestillt. (de ville sette en tidlig epidural) rundt kl 20.00 ble epiduralen satt og jeg ble sjekket på ny. 3cm åpning - så 2 timer med rier som kom hvert 10.ende sekund hadde ikke gjort nytta si. epiduralen virket litt, nå var hver ri overkommelig. men de kom sjeldnere og var ikke like sterke. så da ble det drypp. dette dryppet økte vi hvert 30 min, og riene ble igjen veldig inntense. nå kom de kastet på meg med noen sekunder i mellom, harde i styrke og de var lange. ny sjekk kl 22.00. 6cm åpning!! jippi, her har det skjedd ting. men riene var uoverkommelige. og jeg hadde vondt, noe jm også bemerket. rett over kl 22.00 bestemte hun seg for å sjekke igjen siden jeg tydelig hadde fryktelig vondt, å joooda - full åpning og lille var på vei ut. på neste ri, så presser du, kom det fra jm. det var ikke veldig lett uten pressrier. men det gikk nå greit. 22.23 ble lillebror født. altså 23 minutter etter 6cm åpning. så det gikk fort! :) vi er ennå på barsel, men reiser hjem i morgen. lille spiser godt og de måler blodsukkeret hans hver 6. time. så nå er han ute på vift blandt damene på avdelingen her. hihi jeg får desverre ikke lagt ut bilde, eller mellomrom. men dere får lese dere som gidder! :d>

Gratulerer så mye med overstått fødsel og med en nyfødt babyklump <3 
Gleder meg veldig til å føde nå kjenner jeg!! :) 

Kos dere med babymann :)

gratulerer!! :) jeg er en gammel bruker, og husker deg godt :) Hyggelig at du har blitt tobarnsmor! :)  Kos dere!

Gratulerer så mye, og kos deg masse med den lille :)

takk :) han er helt skjønn, og ganske lik storesøster som nyfødt - bare i en "gutte utgave" Hihi

gratulerer så mye! hvor stor var han?

han var 3410gr, 50lang og 36 rund hodet :)

Gratulerer så mye med en liten nydelig guttemoticon

Gratulerer så masse!

Gratulerer så mye!

Gratulerer så masse med den lille :) 

Gratulerer så masse !!:)

IdaLolita skrev:
Gratulerer så mye, og kos deg masse med den lille :)

Back
Topp