Da har løsrivelsen fra mamma begynt

Så spennende! Gikk det greit ned? Hold oss oppdaterte, vi skal vel alle hit etterhvert.
 
Så spennende! Gikk det greit ned? Hold oss oppdaterte, vi skal vel alle hit etterhvert.
Jeg lagde den veldig tynn så veldig mye rant ut igjen. Men han hylskreik når jeg tok vekk skjea for og hente mer og stoppa når jeg stakk inn skjea så det falt hvertfall helt klart i smak.
Kommer til å prøve litt hver gang vi spiser selv nå.
Følte meg skikkelig lur når jeg satt og klemte melk ned i ett eggeglass på kjøkkenet ;)
 
Hvordan har magen vært i dag? Har han fått vondt? Helsesøster her er så veldig på det at vi kun skal gi en halv tskje og øke veldig sakte. Snakket med en annen helsesøster, hun sa det bare var å gi så lenge hun svelget greit. Har han reagert noe? :)
 
Her liker hun også grøt godt. Hyl skriker om skjeen blir tatt vekk :p
 
Hvordan har magen vært i dag? Har han fått vondt? Helsesøster her er så veldig på det at vi kun skal gi en halv tskje og øke veldig sakte. Snakket med en annen helsesøster, hun sa det bare var å gi så lenge hun svelget greit. Har han reagert noe? :)
Får se utover dagen idag. Krysser fingrene for at det går bra:)
 
Lagde litt tykkere idag og det gikk MyE bedre. Ett halvt eggeglass borte på et vips
 
Back
Topp