Da har kvalmen meldt sin ankomst...

galas

Betatt av forumet
I går og i dag har jeg vært skikkelig uggen... Men heldigvis ikke spydd. Synes det er tidlig at kvalmen kommer allerede nå. Er jo litt glad at symptomer melder seg, men synes dette var tidlig. Med nr en kom kvalmen i uke 8, og med nr to i uke 9. Og så setter det i gang nå liksom når jeg er 5+3...
Så slår tanken meg om det kan være to der inne... Fikk veldig tidlig positiv test, symtpomene kom veldig tidlig og jeg hadde en kjemisk graviditet forrige syklus og det heter seg jo at en er mer fruktbar etter å ha mistet.

Får en kraftigere symptomer om det er to inni der??

Huffdaa :/  har også fått kvalmen, og er bare 5 uker på vei nå. Ringte til legen og hørte hva jeg kunne gjøre,siden kvalmedempende tabeletter ikke er bra for gravide,  og han sa at det mest sannsynlig var blodsukkeret som var lavt. Det skulle da hjelpe å spise. Funker litt,men den kvalme/uggen følelsen er der enda. Får håpe det går over snart! Har ikke hørt om noen som ble kvalme tidlig i svangerskapet pga det var to,men hvem vet... Jeg har det på akkurat samme måte som deg...

Gratulerer med graviditeten,og god bedring med kvalmen :)  

Har vært småuggen en god uke jeg også, men i dag da jeg nesten kastet opp på naboens plen under morgenturen med bikkja, bestemte jeg meg for å følge mammas råd om å spise noen ritz kjeks. Jeg dro på rimi og dro med meg en pakke før jeg dro på jobb, og det funket! Føler meg myyye bedre nå:)

Her kom også kvalmen veldig tidlig. akkurat 5 uker på vei. Var da uggen en uke, før jeg begynte å kaste opp. Er nå 6+4, og klarer nesten ikke gjøre noe annet enn å ligge på sofan eller i senga. Drikke litt saft og spise litt lakris. Det meste kommer opp igjen. Ikke noe gøy!!

Må bare si at jeg synes veldig synd på dere som er kvalme og kaster opp...
Jeg føler så med dere

Og forsåvidt dere som allerede har begynt å merke det i ryggen.  Måtte det bare ikke bli for ille  emoticon

Her har også kvalmen meldt seg for fullt idag, 5+6...jeg kan ikke huske jeg var så ille og så tidlig med nr 1, men ok, det er jo bare å takke og nikke, og leve litt ut av seg selv den "lille" tida det varer...

Uff kvalme er kjipt. Jeg også går rundt og er uggen. Særlig på morgenen.
Har 2 barn fra før, og aldri vært kvalm med noen av de andre.
Uansett, god bedring med kvalmen 

Her har kvalmen også funnet sin plass. Er 5+2 i dag, og ikke kjent noe før i dag, men i dag hadde jeg opptil flere intime møter med doskåla. Kaster ikke opp, men brekker meg..
Ikke gøy, men er vel bare et tegn på at alt funker som det skal.

Back
Topp