Da har kvalmen meldt sin ankomst.

*en hemmelighet*

Blir kjent med forumet
Er ikke så galt enda da, bare litt småkvalm.
Har vært gravid 3 ganger før og har vært mer og mer kvalm for hver gang.
Siste ganga var jeg mye kvalm fra uke 6 - 9 (da MA ble oppdaget). Håper ikke jeg blir så veldig kvalm, for vil nyte ferien min og så skal jeg ha gutten mye hjemme og da er det ikke greit å være kvalm og dårlig.

Håper kvalmen ikke varer så lenge hos deg :) Litt kjipt å ha det i sommerferien, men det er jo verdt det da ;D

jeg er bare glad for hver dag som går uten at det kvalmestyret tar overhånd.. Jeg kjenner at jeg foreløpig kan styre unna ved å holde meg unna alt som er sukker og søtt, så jeg håper det forblir sånn:-) Da skal dette gå ganske problemfritt. Mulig jeg er litt optimistisk så tidlig.. Men det er jo lov å håpe:-) Tidligere har jeg vært kvalm fra dag en omtrent, så dette er mye mer behagelig:-)

Baby4us skrev:
jeg er bare glad for hver dag som går uten at det kvalmestyret tar overhånd.. Jeg kjenner at jeg foreløpig kan styre unna ved å holde meg unna alt som er sukker og søtt, så jeg håper det forblir sånn:-) Da skal dette gå ganske problemfritt. Mulig jeg er litt optimistisk så tidlig.. Men det er jo lov å håpe:-) Tidligere har jeg vært kvalm fra dag en omtrent, så dette er mye mer behagelig:-)

Her har jeg bare blitt mer og mer kvalm iløpet av dagen. Så her lover det ikke bra. Sist hadde jeg god effekt av seabands, så får vel finne dem fram igjen.

Det har den her og! Sliter som bare julinga på jobb, for e kan nesten ikkje bevege mæ før e holder på å spy... Ikkje jilt akkurat! Men men, mi får bare ta det som kommer. Uansett e det ikkje morro å være dårlig.. Håper mi kommer oss greit gjennom det alle!

ka står MA for egentlig

Wiggum skrev:
ka står MA for egentlig

MA er en missed abortion. Det er når embryoet/fosteret slutter og utvikle seg og hjerte slutter og slå. Men kroppen merker det ikke og tror den fortsatt er gravid. Man må ha hjelp av abortpiller eller ha utskrapning for å ordne opp, da kroppen ikke gjør det selv.

Back
Topp