Da har jeg

Godzilla

Elsker forumet
blitt 100% sykemeldt tom 20 september. har gått 50% sykemeldt siden 3 august til nå, men nå er jeg så dårlig at jeg ikke klarer å gå ut en gang....

Var på legevakta i går fordi jeg nesten ikke får i meg mat eller drikke og så spyr jeg, men alle prøvene så fine ut, så jeg må bare prøve så godt jeg kan...

I dag har vært en av de bedre, ikke har jeg spydd, og jeg har spist fine rundstykker med brunost[:)]

Det er utolig slitsomt å være så dårlig, men merker at jeg får litt mer futt hvis jeg får i meg noe mat...I tillegg er snuppa syk, hatt høy feber siden onsdag ettermiddag. Var på legevakta i dag med ho, vet ikke hva det kan være, enten luftveisinfeksjon eller urinveisinfeksjon...men føler ho er på bedringens vei...

Huff, ja, la nå ukene fly avsted!!![;)]

God bedring da [;)] Jeg sliter også med å få i meg nok mat, men jeg spyr heldigvis ikke

jeg er grusomt dårlig hele dagen helt til like før jeg skal legge meg og om natta! kan det hjelpe om jeg snur døgnet, tro??[;)][;)]
Og merkelig nok...det ENESTE som tar bort kvalmen er salt potetgull, sjokolade (!!!!) og melk eller cola... er så sliten nå av for lite inntak av mat at jeg går og svimer hele dagen[:(]

Back
Topp