Da har jeg....

pillerill

Flørter med forumet
fortalt mine foreldre at de skal få et barnebarn til. De ble akkurat så glade som jeg hadde forestilt meg:) Samtidig har det plutselig gått opp for meg; jeg skal bli tobarnsmor!!!!!! Hvordan skal det gå? Synes til tider det er mer enn nok med en jeg når hun har sin verste toårstrass:p er jo en sjans for at det går galt,men sjansen er enda større for at det går bra! Veldig moro og spennende....og litt skummelt...
 
Så gøy å ha begynt å fortelle allerede! :D Klarer nesten ikke å vente selv! :) Hehe, man kan sikkert fort føle at en er nok, ihvertfall i den alderen der :p Men det går nok veldig bra :)
 
Vi har bestemt å fortelle til nærmeste familie tidlig, resten får vente lengre:) og når jeg tidligere skrev at det jo er en sjans for at det går galt mente jeg altså i forhold til graviditeten,ikke det å være tobarnsmor. Det skal jeg klare! Leste det om igjen nå,og kunne kanskje tolkes litt feil;)
 
Heldige deg :D Gleder meg til å fortelle nyheten til mine nærmeste og :)
Men denne gangen vil jeg vente til uke 12 før jeg sier noe =) Har sagt det ganske tidlig de andre gangene så denne gangen skal jeg se om jeg virkelig kan holde på det ei stund, hehe!! :P

Å bli tobarnsmor kommer til å gå FINT :D Trikset ligger i planlegging, planlegging, planlegging!! Når du kommer i rutine med ting kommer det til å gå på skinner =) Og det beste av alt er søskenkjærligheten, den ble jeg helt overveldet av :Heartred
 
Hehe, det går nok bra skal du se :D

Jeg liker profilbildet ditt forresten :D
 
Så herlig! Min mamma har mast i 5 år på en til, så hun kommer til å bli overlykkelig;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp