Da har jeg...

Ra2

Glad i forumet
...spist nesten en HEL pose Sørlandschips alene.....så nå sitter jeg her å angrer. Stakkars lille babyen. Jeg sliter virkelig med å være sunn! Holder meg til snop kun i helgene, men da spiser jeg mer enn det jeg brukte før. Jeg MÅ skjerpe meg!

Dagens hjertesukk:))

Hvordan er det med dere? Er dere kjernesunn, eller blir det mye rart??

Det er godt å kos seg  Og nei, jeg er ikke sånn kjempe sunn! Spiser vanlig mat og slikt.. Og det blir ofte brus i ukedagene også  Så du er ikke alene :p

jeg spiser det jeg har lyst på.....

Vel, jeg drikker brus i ukedagene,men ikke snop, chips og ellers "sånne" ting. Før drakk jeg lite brus og sverget til Fun Light saft,men nå er jeg kommet tilbake på gamle trakter,men er bare 1-2 glass pr dag. Små derav. Så idag er første gangen siden jeg ble gravid at jeg tok ett lite raid på Mixen og kjøpte smågodt=) Liker vanligvis ikke smågodt,men fikk ett sykt kick=p

Så ellers er jeg fornøyd,men herregud, kos dere=) Jeg kan ikke spise så mye selv om jeg virkelig vil, for er litt i overkant heavy. Så vil passe vekta=(

Er ikke så flink til spise sunt, men prøver. Spiser litt godis også, ikke bare i helgene. Så nyt det du, ikke har dårlig samvittighet

Hmm.. Er nok ikke sånn super sunn jeg heller. Prøver forsåvidt å holde meg unna drit mat, i helga nå ble det ganske mye snop, men jeg har såvidt spist noe snop etter jeg fikk vite at jeg var gravid, ikke drukket noe brus heller (bortsett fra i helga nå). Jeg spiser grov mat, frukt og grønt og prøver å få i meg så mye bra som mulig. Men er det en dag jeg ikke har noe matlyst så kan jeg lett kjøpe meg en frossenpizza :P  Man må jo kose seg også ja :)

Back
Topp