da har jeg.....

hege v

Glad i forumet
fått tante rød tilbake,og mistet melka. er så fælt synes jeg.mest at jeg ikke kan amme lenger.synes det er sååå koselig.huff,har nesten lyst å gråte.
skjønner ikke hvorfor melka stoppet så tidlig denne gangen. de to andre gangene har jeg fullammet til ungene var 6 og 9 mnd gml.

men så lenge milian koser seg med flaska si,så er jo det det beste.

om 11 dager er gutten vår 6 mnd. synes tiden har gått altfor fort.skulle jo nyte denne tiden.(har jo gjort det også da)
er fast bestemt på å få en liten en til,så får se når det kommer en spire i magen,he he.

Uff ja, det er leit å miste melka så tidlig. Synes jeg og!!! Mistet nå, en uke før han fyllte 5 mnd. p.g.a bilulykke. Ble bare mindre og mindre og så var det tomt... [:(] Men de har det vel ok med flaske og. Sikkert verre for oss, som koste oss så med ammingen.

Tante rød har ikke kommet på besøk her enda da, men er sikkert ikke så lenge til.... murrer litt....

Må du ha lykke til med å plante ny spire i magen da!!!! [;)] Kommer nok til å prøve meg på en til jeg og, men ikke før over sommeren tenkte jeg.... ja ja ikke sikkert naturen lar seg styre sånn da...

LYKKE TIL!!![:D]

ORIGINAL: Vugge

Så koselig å se deg!
Virker som kroppen din gjør seg klar for en ny liten en  !!
Mente å huske at gubben ikke var heeeelt enig?[8D]
Spennende å se hvor lang tid det tar da!!

takk for det vugge[;)]er mye her inne,men ikke alltid jeg skriver og kommenterer noe[:D]
ja har fått gubben mere på gli nå,he he. går jo ikke på pilla,så får se når det skjer noe.har jo ikke sånn veldig hastverk,men koselig når det skjer.

ORIGINAL: hege v

Så koselig å se deg!
Virker som kroppen din gjør seg klar for en ny liten en  !!
Mente å huske at gubben ikke var heeeelt enig?[8D]
Spennende å se hvor lang tid det tar da!!

takk for det vugge[;)]er mye her inne,men ikke alltid jeg skriver og kommenterer noe[:D]
ja har fått gubben mere på gli nå,he he. går jo ikke på pilla,så får se når det skjer noe.har jo ikke sånn veldig hastverk,men koselig når det skjer.

Så koselig da!! Og ekstra koselig når du slipper å lure han[8D]

ja,hihi.

Back
Topp