Da har jeg vert på jobb..

Varia

Glad i forumet
Nå har jeg vert på jobb. Jeg hadde bestemt meg for å prøve siden legen jeg var hos ikke ville sykemelde meg. Men etter ei vakt på 6 timer der jeg ikke har hatt muligheten til å sitte mer en 40 minutter er jeg helt utslitt. Har gått konstant å kjent på kroppen og hodet har jobbet på høygir. Ble både svimmel og kvalm på slutten av vakta.
I morgen skal jeg ringe legen å høre hva hun har å si, hun kom fra ferie i dag. Jeg kan ikke gå på jobb i den tilstanden jeg er i nå. Blir helt tussete av dette.

Håper virkelig du får ordnet deg sykemelding :)
Du må slappe av å ta vare på deg selv og den lille du nå :)

Off, nei det går ikke an! Håper du får litt fri eller det kroppen din trenger! Ikke bra å presse seg selv heller

ORIGINAL: *obaibi*

Off, nei det går ikke an! Håper du får litt fri eller det kroppen din trenger! Ikke bra å presse seg selv heller

Og i dag har jeg ikke vert i nærheten av å gjøre det jeg gjør i en vanlig arb dag. Men det å stå i 6 timer merker jeg sliter.
Om jeg ikke blir 100% sykemldt så gjør ikke det noe.. men 50% eller noe slikt hadde vert greit.

smør på littegranne så går d nok i boks:)

ORIGINAL: Varia

ORIGINAL: *obaibi*

Og i dag har jeg ikke vert i nærheten av å gjøre det jeg gjør i en vanlig arb dag. Men det å stå i 6 timer merker jeg sliter.
Om jeg ikke blir 100% sykemldt så gjør ikke det noe.. men 50% eller noe slikt hadde vert greit.

Ja, det sier jo noe!! Men går sikkert an å få redusert hvis du har lyst å jobbe![:)] Så kan du hvertfall prøve!

Fikk seff ikke time i dag. Det var den sure dama som tok tlf på legekontoret. "Vi har vertfall ikke lidig time i dag nei" Blæ Men får time i morgen kl 0940.
I natt har jeg sovet maks 2-3 timer. vert på do maaange ganger for å tisse!!! Og nå er jeg kjeeeeempe kvalm.
Så har sendt melding til sjefen om at jeg tar ut egenmelding i dag.

Takk gud for at jeg er kjempe kvalm... da er det liksom ikke bare paranoia å skylde på!

Back
Topp