Da har jeg vert på fest....... Hehe....

mammacath

Betatt av forumet
Ja da har jeg vêr på min første fest som gravid :) og det var egentlig litt morro :) Jeg måtte "ofre" en flaske god hvit vin.... Den måtte helles ut.... Og erstattes av pæresider fra europris :) og jeg skåla og drakk :) morro var det. Eneste jeg fikk høre i går var at jeg tålte litt mye.... Hehe. Sånn er det når man ikke vil si man er gravid enda :) flere som har lure party triks ??

Hehe ja det er om å gjøre å finne kreative løsninger ;)
(Men det hørtes litt fælt u å helle ut en hel flaske vin da :p)

Men for all del, jeg hellte ut litt rester fra en sprit-flaske og erstattet det med vann :p
-da fikk jeg lagd meg drinker :D
Og når vi var på byen bestilte jeg som regel bare appelsinjus og sa det var Vodka/appelsinjus, måtte bare passe på å gå til baren alene da hehe

har bare vært på en fest, men da bestilte jeg drinker uten alkohol.. eller så drakk jeg brus. ingen vet jo om det er sprit i eller ikke drikker heller litt senere enn vanlig ;)
tenkte jeg kunne drikke battery eller redbull.. men de skal jo ikke gravide drikke, så det funka ikke :P

ja den vinflaska syns jeg synd på tømte du den ut i vasken! ha et par tomme flasker neste gang :) eller hell innholdet over i noe annet!

egentlig kjekt å være gravid, da får med selv.. ja alt som skjer :P selv om det blir litt kjipt jo senere kvelden blir og jo mer fulle folka rundt deg blir :P hehe

Nei tømte den ikke ut.... Det hadde jeg ikke hjerte til hehe.... Den står i ei Anna flaske i kjøleskapet å venter :)

mammacath skrev:
Nei tømte den ikke ut.... Det hadde jeg ikke hjerte til hehe.... Den står i ei Anna flaske i kjøleskapet å venter :)

hehe det er bra :D

mammacath skrev:

Hehe kjennte nesten jeg blei litt lettet nå! emoticon

Back
Topp