Da har jeg vert hos legen.

Miala

Flørter med forumet
Endelig kommet igang![:D]
Hehe.
Skjedde ikke så veldig mye der da.
Fortalte om mine uregelmessige sykluser, å om aborten ect.ect...
Så fåreslo legen at jeg kunne begynne på pillen, å da sa jeg: Nei, det vil jeg ikke, for vi vil bli gravid, å her prøvd i 20 mnd!....

venting.... hm.... Ingen stygge blikk eller rare komentarer...
Legen bare smilte, å sa Åja, men da henviser vi deg videre til gu og får en ordentlig undersøkelse og ul av livmor å eggstokker.

Åh, lykke.
Jeg blir tatt på alvor!
Ikke som sist. når jeg fikk et blikk som sa: Du som er en liten drittunge er vel ikke klar for barn. Og beskjed om at jeg kunne komme tilbake etter et par år...[:@][:'(]

Så fikk tatt blodprøve for å sjekke hormon nivået, og får vite i morra når jeg skal videre til gyn[:)] Gleeeeder meg

Så bra at han tok deg på alvor da! Ingenting er mer irriterende enn nå de skal vise at de er de som har all makt! Håper du får rask tilbakemelding på prøvene da[:)]

[:D]Så godt at du ble tatt på alvor! [:D]Det er mange leger der ute som er ok, men desverre også noen som leker "gud"-dvs. med en JEG VET BEST- holdning. [:@]

Masse masse lykke til!!!

Dere er inne i en veldig spennende og nervøs periode... Bare ikke mist motet!!! Holdt på å gjøre det selv for jeg ville ikke vite at det var noe galt med meg....

Bare husk det meste kan fikses på en enkel måte!!!

Vi fikk selv også den beskjeden hos en lege. Jeg bytta straks lege og blei tatt på alvor å sendt videre på ul og sånn!!!

LYKKE TIL

Back
Topp