Da har jeg vært til jordmor

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Endelig et menneske som forklarer litt[:)] Helt fantastisk dame[:)] Ble satt tilbake den uken gyn på UL hadde satt meg fram da... Han hadde regnet helt feil[:@] Blir gal av den mannen snart[:@] Han skulle egentlig ha satt opp en plan for når jeg skal dit framover, men til meg sa han at jeg ikke trengte å gå der... Så han skal få en sjanse til på mandag, har han ikke ting klart da, henviser jordmor meg til et annet sykehus, der de har planer på ting[:)]
Fikk også avklart at det blir ST. Olavs som blir fødested, så nå blir det bare flott å komme tilbake dit[:)]

Så flott at du har en jordmor som holder styr på alt, synd at legen din ikke gjør det.
Godt at planene er klare nå.

Så bra at du trives hos jordmor, det gjør jeg også!![:D] Godt noen holder styr på ting, skulle ikke tro det var så vanskelig men... Håper gyn. din skjerper seg litt da, ellers skjønner jeg godt at du vil bytte til annet sykehus.

Jeg har jo hatt dårlig erfaring med den mannen der nå i 2 år, under hele utredningen og etterpå har han bare rotet det til[:'(] Men så lenge det er mulighet for at jeg kan gå til en annen så gjør jeg heller det[:)]

Back
Topp