Angelicka
Forumet er livet
Ååååh, så deilig det var å se den lille! Heeeelt herlig rett og slett! Var litt nervøs der en stund, for jeg følte at hun som utførte ultralyden brukte ekstra lang tid på å måle hodet[&:] Men heldigvis, alt så kjempefint ut, så ingen problemer der! Etter UL-termin på maskinen så var det 22. august, men termindato er uansett den 20, siden vi vet når bebiss ble laget.
Såååå... vi venter en frisk, sunn gutt!
Alle har sagt jente, så det var jo litt moro da[:D] Mannen min ble faktisk veldig overrasket, og nå må vi bestemme oss for guttenavn! Vi hadde jo jentenavn helt klart, men ikke klart å bestemme oss for guttenavn enda[8D]
Det morsomme er at tanta mi og var på UL i dag. De har hatt fjerde prøverørsforsøket i dag, så var superspent på hvordan det gikk! Ooooooog.. hun venter tvillinger!!!! Så vi har bare gått og smilt fra øre til øre i dag begge to[:D][:D][:D] Hadde lunch sammen etter ultralydene våre[;)]
Så, her kommer bilder! Litt uklart bilde her da, menmen:
Og så må vi jo bevise at det virkelig er en gutt! Hihihi[:D]
Forelska jeg

Såååå... vi venter en frisk, sunn gutt!
Alle har sagt jente, så det var jo litt moro da[:D] Mannen min ble faktisk veldig overrasket, og nå må vi bestemme oss for guttenavn! Vi hadde jo jentenavn helt klart, men ikke klart å bestemme oss for guttenavn enda[8D]
Det morsomme er at tanta mi og var på UL i dag. De har hatt fjerde prøverørsforsøket i dag, så var superspent på hvordan det gikk! Ooooooog.. hun venter tvillinger!!!! Så vi har bare gått og smilt fra øre til øre i dag begge to[:D][:D][:D] Hadde lunch sammen etter ultralydene våre[;)]
Så, her kommer bilder! Litt uklart bilde her da, menmen:
Og så må vi jo bevise at det virkelig er en gutt! Hihihi[:D]
Forelska jeg