Da har jeg vært på ul:)

Åååh, fantastisk!! :) <3

Så kjekt å høre at alt stod bra til med den lille :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Så herlig!! :D :D Glad på dine vegne.

Så gratulerer på den andre tråden og, men får jo ikke sagt det nok: gratulerer masse ;) Morro om du legger ut bilde, er selv 7+5 og var på UL i går så litt gøy å se forskjellen :-) :D

Så herlig! :D

Så gratulerer på den andre tråden og, men får jo ikke sagt det nok: gratulerer masse ;) Morro om du legger ut bilde, er selv 7+5 og var på UL i går så litt gøy å se forskjellen :-) :D
Takk for det:) ja jeg skal legge ut i kveld:p er helt fantastisk. Er så lykkelig no<3

❤️ 29.06.14 ❤

Jeg venter ;) ja, det er helt spesielt å faktisk få se det. De to strekene på testen kan ikke måle seg :p
Jeg er ikke kommet meg hjem enda. Er vel hjemme litt over 12:) og da er det første jeg skal å legge ut bilde;) nei to streker kan ikke måle seg med ul. Har ikke helt klart å tro på det før jeg fikk se det i dag<3

❤️ 29.06.14 ❤

Her har dere bilde av min dyrebare spire<3
den ble målt til 1.76 cm og hadde 167 slag i minuttet <3
helt perfekt<3
jeg fikk utvendig ul så derfor ser bilde så lite ut :P

Vedlegg

• 2013-11-15 00.15.45.jpg
    2013-11-15 00.15.45.jpg
    492 KB · Visninger: 23
Nthåå, herlig! Ser antydning til en arm også jo - utrolig hva en cm gjør ;) Gratulerer igjen - fantastisk :D
Tusen takk <3 begynne endelig å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid :P er helt fantastisk :)
bestilte meg og en ny time til ul i uke 12 sånn at jeg vet at alt fortsatt er bra før vi forteller det :P

Tusen takk <3 begynne endelig å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid :P er helt fantastisk :)
bestilte meg og en ny time til ul i uke 12 sånn at jeg vet at alt fortsatt er bra før vi forteller det :P

Jeg også skal tilbake, ble i uke 11 fordi det var da forloveden hadde mulighet til å bli med, men gleder meg masse allerede :D kan jo aldri få sett nok. Har sååå lyst til å ta en 3D UL mot slutten av svangerskapet :p

Jeg også skal tilbake, ble i uke 11 fordi det var da forloveden hadde mulighet til å bli med, men gleder meg masse allerede :D kan jo aldri få sett nok. Har sååå lyst til å ta en 3D UL mot slutten av svangerskapet :p
Nei går ikke ann å ikke få sett nok.
han prøvde seg på 3D i går men ble ikke så bra men han anbefalte å ta det etter uke 25 :)

Back
Topp