Og alt sto bra til og jeg fikk høre hjertelyden<3 skal legge ut bilde i kveld når jeg er kommet hjem jeg ble og satt 2 dager frem så da er jeg 8+2 i dag
29.06.14 ❤
29.06.14 ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det ja jeg skal legge ut i kveld er helt fantastisk. Er så lykkelig no<3Så gratulerer på den andre tråden og, men får jo ikke sagt det nok: gratulerer masse Morro om du legger ut bilde, er selv 7+5 og var på UL i går så litt gøy å se forskjellen
Takk for det ja jeg skal legge ut i kveld er helt fantastisk. Er så lykkelig no<3
29.06.14 ❤
Jeg er ikke kommet meg hjem enda. Er vel hjemme litt over 12 og da er det første jeg skal å legge ut bilde nei to streker kan ikke måle seg med ul. Har ikke helt klart å tro på det før jeg fikk se det i dag<3Jeg venter ja, det er helt spesielt å faktisk få se det. De to strekene på testen kan ikke måle seg
Her har dere bilde av min dyrebare spire<3
den ble målt til 1.76 cm og hadde 167 slag i minuttet <3
helt perfekt<3
jeg fikk utvendig ul så derfor ser bilde så lite ut
Tusen takk <3 begynne endelig å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid er helt fantastiskNthåå, herlig! Ser antydning til en arm også jo - utrolig hva en cm gjør Gratulerer igjen - fantastisk
Tusen takk <3 begynne endelig å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid er helt fantastisk
bestilte meg og en ny time til ul i uke 12 sånn at jeg vet at alt fortsatt er bra før vi forteller det
Nei går ikke ann å ikke få sett nok.Jeg også skal tilbake, ble i uke 11 fordi det var da forloveden hadde mulighet til å bli med, men gleder meg masse allerede kan jo aldri få sett nok. Har sååå lyst til å ta en 3D UL mot slutten av svangerskapet