Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt e du på vei? Min lå i seteleie for 1 uke siden når jeg var på kontroll og hadde ul, da veide han 2 kg. Så stor min å men var snudd seg når jeg var hos jordmor i forgås til hodeleie jeg er 32+1Lille Benjamin er allerede 2,2 kg. Ligger fortsatt i seteleie, så blir ny ul om 3 uker for å se om han snur seg, noe jeg hååååper! Han er over gjennomsnittet, så gyn sa det mest sannsynlig burde bli ks om han ikke snur seg. Har ikke lyst til det
Åh, håper det samme skjer meg! Er 31 + 4 i dag.Hvor langt e du på vei? Min lå i seteleie for 1 uke siden når jeg var på kontroll og hadde ul, da veide han 2 kg. Så stor min å men var snudd seg når jeg var hos jordmor i forgås til hodeleie jeg er 32+1
Takk! har litt angst for det jeg også, ikke akkurat for inngrepet, men for smertene jeg vet kommer etterpå, og følelsen jeg hadde sist, at jeg ikke hadde overskudd til den lille :/Krysser alt for at han snur seg Grusomt når man virkelig ikke vil ha ks. Husker under sist fødsel, da ropte den ene legen haste keisersnitt, nå! og jeg skriker nei, så de prøvde en siste ting. Har mere angst for ks enn andre ting
Krysser alt for deg