Da har jeg vært på UL...

SpireNr.4

Betatt av forumet
...og fikk se ett fantastisk flott hjerte som slo som bare det ;) Fikk ett bilde da h*n stod oppstilt som en "tinnsoldat" som legen sa så fint, så det er det nye kallenavnet til spiren vår :P Fikk beskjed at alt så helt flott ut, akkurat slik det skal være, og at det kom til å gå helt fint ;) (Han rettet seg selv å sa at det var mindre enn 5% sjangse for at noe skulle gå galt nå;) ) Så nå er det bare å vente til tirsdag den 29 kl. 09.00 da jeg skal på ny UL :D Gleder meg allerede :D :D :D

...og fikk se ett fantastisk flott hjerte som slo som bare det ;) Fikk ett bilde da h*n stod oppstilt som en "tinnsoldat" som legen sa så fint, så det er det nye kallenavnet til spiren vår :p Fikk beskjed at alt så helt flott ut, akkurat slik det skal være, og at det kom til å gå helt fint ;) (Han rettet seg selv å sa at det var mindre enn 5% sjangse for at noe skulle gå galt nå;) ) Så nå er det bare å vente til tirsdag den 29 kl. 09.00 da jeg skal på ny UL :D Gleder meg allerede :D :D :D

Ååååååååh nå ble jeg såååå glad på dine veine <3 Håper legen sier det samme til meg i morra <3 Selv om jeg da er 2 dager kortere på vei enn deg! <3

...og fikk se ett fantastisk flott hjerte som slo som bare det ;) Fikk ett bilde da h*n stod oppstilt som en "tinnsoldat" som legen sa så fint, så det er det nye kallenavnet til spiren vår :P Fikk beskjed at alt så helt flott ut, akkurat slik det skal være, og at det kom til å gå helt fint ;) (Han rettet seg selv å sa at det var mindre enn 5% sjangse for at noe skulle gå galt nå;) ) Så nå er det bare å vente til tirsdag den 29 kl. 09.00 da jeg skal på ny UL :D Gleder meg allerede :D :D :D

Ååå, så herlig følelse det må være! :) :) Hurra! :) hvorfor skal du tilbake på ny ul? ;)

herlig å høre!!! :D

Ååååååååh nå ble jeg såååå glad på dine veine <3 Håper legen sier det samme til meg i morra <3 Selv om jeg da er 2 dager kortere på vei enn deg! <3

Ja, det er veldig deiligt å få bekreftet at alt er bra :D Krysser alt for at du får se ett bankende hjerte i morgen du også :D

Ååå, så herlig følelse det må være! :) :) Hurra! :) hvorfor skal du tilbake på ny ul? ;)

Ja, det er fantastisk :D Skal på ny UL pga at jeg er henvist fra legen til sykehuset for å finne ut hvor langt jeg er påvei, da jeg aldri rakk å få mensen etter SA i november ;) Så da jeg hadde vært på privat UL i dag (som vi betalte selv) så lå det brev i posten med time fra sykehuset ;) Kjenner at jeg er egoistisk nok til å ikke avbestille den, selv om jeg nå vet hvor langt jeg er påvei :P

Back
Topp