Da har jeg vært på ul.

smama

Glad i forumet
Hun så at det var en fosterskk der og et foster anlegg, men siden det var tidlig så ville ho ha meg tilbake om fire uker, for da ville ho sett mere :)
Hva har dere andre sett i uke 6??

jeg var når jeg etter mine beregninger var 6+3, hun målte meg til 6+1. på utvendig ul så jeg en klump, med noe som pulserte, hun så et hjerte, ryggrad og plommesekken :)

Jeg var 5+5 på ultralyd. 
Da målte de spiren til 5 mm og hjertet slo så fint <3

Jeg var i uke 6 med første sønnen min, og da så vi hjertet og fikk høre det slå  !
Man kunne da se tydelig en klump ! :)

Har vært i uke 6+3, da så du tydelig en liten bamsemums med et pulserende hjerte. Har også vært rundt uke 5-6 og da så jeg en klump som var litt utydligere, og med et bankende hjerte:)

Jeg var på Ul når jeg var 3 uker på vei,og jordmor mente jeg da var 4+1, jeg ville ikke se skjermen da,siden samboeren min ikke var med og fordi jeg ble meget overrasket over at jeg var gravid!!

Jeg var denne gangen når jeg ifølge mine beregninger (som jeg er ganske sikker på) var 6+6, da kunne hun se plommesekken og fosteret. Og hun syns hun kunne se det pulserte men var usikker så skal tilbake om 2 uker. Hun mente forsåvidt at jeg er litt kortere på vei.

Fosteret var 8,3 mm forresten =)

Back
Topp