Da har jeg vært på tul

Lille Hilde

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Høsthjerter 2017
Skulle egentlig vente med tul til nærmere uke 12, men fikk fullstendig panikk i morgest da jeg våknet og alle gravidsymptomene var borte. Ingen ømme pupper, ingen kvalme, våknet av meg selv før alarmen kl 05.30 og var uthvilt. I tillegg var det litt rosa i utfloden. Så for å roe meg ned bestilte jeg time i dag. Og vi fikk sett et bankende hjerte [emoji173] og det stemmer bra med mine egne beregninger at jeg er 7+2 i dag. Men hun fant også en cyste på eggstokkene. Hun mente den er ufarlig og at jeg ikke trengte å bekymre meg.

Å så deilig å få bekreftet [emoji173][emoji173][emoji173]

Gratulerer så mye ❤️ Mine egne erfaringer er når helsepersonell sier at vi ikke skal bekymre oss går det fint :) De har ikke funnet noen cyster på eggstokkene hos meg, så ikke direkte sammenlignbart, men jeg har vært igjennom to runder med alvorlig sykdom og er i dag frisk fra begge :)

Jeg har forresten fult av små cyster på den høyre eggstokken og hatt det i mange år. De gjør ikke noe med det hos meg og sier det er helt ufarlig. Og nå har vi jo fått til å lage 2 barn med den venstre, så da er alt sikkert bra [emoji5]

Back
Topp