Da har jeg vært på sykehuset! (med bilde)

En tråd i 'Mars 2013' startet av TulleHøna, 31 Jul 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. #2 På Vei! Blir kjent med forumet

HURRA!!!! Så bra 

2. TulleHøna Forumet er livet

Tuuuusen takk, jenter!! Dere er gode å ha :D blir helt rørt jeg!!

3. KatlaJ Glad i forumet

HURRA!! Dette var gode nyheter! Fikk frysninger og sitter med smil på munnen, er utrolig glad på dine vegne. 
    Nå håper jeg at resten går stress fritt får seg og du kan nyyyyyyte svangerskapet 

4. Mrs.J Elsker forumet

Ååå så godt å høre! Har tenkt på deg i dag :) 

Krysse fingrene for at blødningene snart gir seg! :)

5. Stimy Forelsket i forumet

Hurra! Så bra!! :-D

6. mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018

Så bra alt så bra ut.. kan jeg få spørre hvor stor spiren deres var på ul?

7. TulleHøna Forumet er livet

mklu83 skrev:
    Så bra alt så bra ut.. kan jeg få spørre hvor stor spiren deres var på ul?

6,5 cm da hun :) er det det står på bildet og :)

8. Kattejenta Elsker forumet

Så utrolig godt å høre!! Sa hun noe om hva blødningene kunne være?

9. Sylvia80 Gift med forumet

ÅÅå så fantastisk godt å høre!!!! Nååå ble jeg glad!!! HURRA!!!

10. Mrs.Chuck Bass Forelsket i forumet

Men, er du sikker på at du ikke er lenger enn 8+1? Siden den lille var 6,5cm lang mener jeg.. I alle de 3 svangerskapsbøkene jeg har står det at embryoet er omtrent 2cm i uke 8.. Den er ikke 7cm før i uke 13. Kan det ikke ha vært selve livmoren som er 6,5cm lang på bildet eller noe da? :-)

11. TulleHøna Forumet er livet

Mrs.Chuck Bass skrev:
    Men, er du sikker på at du ikke er lenger enn 8+1? Siden den lille var 6,5cm lang mener jeg.. I alle de 3 svangerskapsbøkene jeg har står det at embryoet er omtrent 2cm i uke 8.. Den er ikke 7cm før i uke 13. Kan det ikke ha vært selve livmoren som er 6,5cm lang på bildet eller noe da? :-)

Jeg stussa veldig på det der jeg og!! Valgte igrunn og ikke tenke stort over det :p vet jeg ikke er lenger på vei, så er noe feil info her :p

12. TulleHøna Forumet er livet

Kattejenta skrev:
    Så utrolig godt å høre!! Sa hun noe om hva blødningene kunne være?

Siden det bare har vært rosa og brunt utflod. Så er det ikke ordentlige blødninger! Det er blodslim, sa hun. Og det var veldig normalt.

13. Esnica Flørter med forumet

Så bra Tullehøna, det var godt og høre=)

14. Mrs.Chuck Bass Forelsket i forumet

TulleHøna skrev:

Mrs.Chuck Bass skrev:

Jeg stussa veldig på det der jeg og!! Valgte igrunn og ikke tenke stort over det :p vet jeg ikke er lenger på vei, så er noe feil info her :p

Med mindre du får en sånn gigababy på 8-9 kg i mars ;-) haha :p 
    Det er sikkert noe feil info ja. Men det spiller jo ingen rolle, den lever! :-D

15. PetronellaMor Flørter med forumet

Jeg var 8+5 på ul i går og da ble fosteret målt til 23mm. Det var helt på normalen..

Del denne siden