Da har jeg vært på sykehuset! (med bilde)

TulleHøna

Forumet er livet
OG ALT VAR BRA 



 
Så utrolig bra :)  Det var dagen gladmelding :)  Varme klemmer !!!! :)
 
JAA!! ENDELIG!!!! det har vært 2 veldig slitsomme uker!!!!!
 
så bra
 
emoticon

Hurra!!!! så bra! senke skuldrene litt nå da :D
 
Hurra! Gratulerer, det var godt å høre. Har vært på ul i dag selv, alt så bra ut der også, så bare gode nyheter i dag, virker det som :)
 


PetronellaMor skrev:
Hurra! Gratulerer, det var godt å høre. Har vært på ul i dag selv, alt så bra ut der også, så bare gode nyheter i dag, virker det som :)


åååh så gøy :) Gratulerer til deg og :)
 


TulleHøna skrev:


PetronellaMor skrev:
Hurra! Gratulerer, det var godt å høre. Har vært på ul i dag selv, alt så bra ut der også, så bare gode nyheter i dag, virker det som :)


åååh så gøy :) Gratulerer til deg og :)



Takk :) Gøy å se bilde også. Hvor langt er du på vei igjen? Gleder meg enormt til å fortelle mine foreldre på torsdag. Første barnebarn, og de kommer til å bli ekstatiske! :)
 


PetronellaMor skrev:


TulleHøna skrev:


PetronellaMor skrev:
Hurra! Gratulerer, det var godt å høre. Har vært på ul i dag selv, alt så bra ut der også, så bare gode nyheter i dag, virker det som :)


åååh så gøy :) Gratulerer til deg og :)



Takk :) Gøy å se bilde også. Hvor langt er du på vei igjen? Gleder meg enormt til å fortelle mine foreldre på torsdag. Første barnebarn, og de kommer til å bli ekstatiske! :)
jeg er 8+1 

kan tenke meg de blir glade, jah! jeg har en svigermor som øsnker seg veldig et barnebarn til, så jeg vet hun kommer til å gå i taket!! det er så gøy å fortelle når man vet de blir glade :)
 
ååå, nå ble jeg glad:) det var virkelig godt å høre! regner med du har det bra nå, men sender en klem allikevel, og ønsker deg en super dag :)
 
Så godt å høre! :)
 
HURRA!!! Tenkt masse på deg i dag. Supert at alt står bra til.:D
 
Hurra!!!!emoticon
 
Nå ble jeg glad på dine vegne. Får håpe du slipper å oppleve dette flere ganger og kan nyte resten av svangerskapet.
 
Herreguuuud, så bra :-D Det er så godt med sånne glad-historier også! Er kjempeglad på dine vegne, og veldig fornøyd me å fortsatt ha deg som forum-kamerat :-))
Det er vel ingen som kjenner hverandre så himla godt her inne enda, men fy søren, vi har ingen å miste nå :-)
Jeg er sikkert litt overhormonell nå, men jeg er så innmari gla! For alt! :p Spesielt for deg nå! :-D Skal feire deg med en høneblund på sofaen ;-)

HURRAAA!!! :-D
 
Back
Topp