Da har jeg vært på Riksen og Ikea:D

bennylure

Forumet er livet
Har vært på min siste Ul på Riksen i dag, lillegutt hadde takk og lov lagt seg med hodet godt ned i bekkenet mitt.[:D]
Trodde seriøst han skulle bli i seteleie, men han er en lydig liten prins.[:D]
Alt var bra med han, veier rundt 2 kg og lengden var ca 40 cm.[:)] Jeg er 31+5 uker i dag.

Etterpå dro vi på Ikea og handlet, der handlet vi for 5000 kr, fy søren som penga flyr.
Så nå mangler jeg bare stellematte til kommoden og vogndyne så har vi alt i huset og det er ikke værst siden vi startet først på mandag og handle inn til prinsen, hehe. Vi er effektive.[:D][:D]

Dette har vært en perfekt dag, ha en flotters dag vakkre juni mammaer[:D][:D][:D]

Herlig nytt da, snuppa!!

Må si at prinsen høres ut som en god plugg allerede - og det er jo kjempeflott - og for en flinking som hører på mammen sin allerede...lagt seg godt til rette altså!!

Og sååå flinke dere har vært å bruke penger da...he he - ja, det er godt å ha ting i hus i hvert fall!! Bare å nyte resten av dagen da...søta!![:D]

Så stor lillegutt i magen har blitt!!! :)
Og får håpe han fortsetter å ligge med hue ned. :)

Ooj, nå fikk jeg lyst til å dra på ikea ja! ;)
Morsomt å få handlet litt også.

Deilig med perfekt dag! :) Kos deg videre resten av dagen også. :)

Moro med Ikea shopping, skjønner at pengene flyr [;)] Godt å høre at alt sto bra til med lillegutt også

Jepp, dette har vært dagen med stor D[:D][:D]
Trengte virkelig litt positiv energi nå, har vært litt tungt i det siste og jeg er ikke flink til å si ifra til de rundt meg at jeg holder på å drukkne.[&:]
Men nå er jeg overfylt av bobblende lava energi og klar for siste innspurt med oppussing og ruging.

Så kjekt å høre[:)]
Jaaa, kjenner til den at pengene flyr.. Hehe,men deilig å få i hus det man trenger[:D]
Ha en suuuper dag[:D]

Back
Topp