Da har jeg vært på oul :)

Og terminen som jeg hadde var 1 mai, men den ble nå satt til 30 April :D
så skal jeg ha ks 2-3 uker før terminen :)
Nå går tiden fort :)

30.april har jeg bursdag :P Men ja, nå går det fort framover! Bare fire måneder til april fra nyttår, uæ :O :D [emoji173]️

Og terminen som jeg hadde var 1 mai, men den ble nå satt til 30 April :D
så skal jeg ha ks 2-3 uker før terminen :)
Nå går tiden fort :)

Hei,

Gratulerer med vel overstått UL [emoji4]

Lurte på et par ting jeg. Jeg skal nemlig også ha planlagt KS, men har ikke fått vite hvor lenge før termin. Har termin 23. april. Synes 2-3 uker hørtes mye ut.. Hvor skal du føde? Vet du hvorfor så lenge før termin? Tekst meg gjerne privat her hvis du ikke vil dele åpent. Er veldig takknemlig for svar.

Begynner jo plutselig å nærme seg med stormskritt det her synes jeg [emoji5]️[emoji106]

Hei,

Gratulerer med vel overstått UL [emoji4]

Lurte på et par ting jeg. Jeg skal nemlig også ha planlagt KS, men har ikke fått vite hvor lenge før termin. Har termin 23. april. Synes 2-3 uker hørtes mye ut.. Hvor skal du føde? Vet du hvorfor så lenge før termin? Tekst meg gjerne privat her hvis du ikke vil dele åpent. Er veldig takknemlig for svar.

Begynner jo plutselig å nærme seg med stormskritt det her synes jeg [emoji5]️[emoji106]

heisann :)

ja normalt sett tar de 1-2 uker før terminen, men jeg har hull i livmora, og med førstemann gikk vannet over 3 uker før terminen, med andremann hadde jeg premature rier i uke 26 så pga alt dette tok de ks 3 uker før med tredjemann, så regner med det blir det denne gangen også :)
jeg skal føde på st.olavs, enn du?

heisann :)

ja normalt sett tar de 1-2 uker før terminen, men jeg har hull i livmora, og med førstemann gikk vannet over 3 uker før terminen, med andremann hadde jeg premature rier i uke 26 så pga alt dette tok de ks 3 uker før med tredjemann, så regner med det blir det denne gangen også :)
jeg skal føde på st.olavs, enn du?

Ja, da skjønner jeg at de vil være litt tidlig ute! Jeg skal føde på Ullevål. Veldig spent på datoen :)

Back
Topp