Da har jeg vært på forsamtale..

Guria

Elsker forumet
I dag var jeg på den etterlengta samtalen. Føler hele dette halvåret har gått i venting på akkurat dette, så var godt å få det gjort. Tenk at mannen min bestilte time i juli hos sin lege, han var der i august og fikk resultatene av sin sædprøve i september. Samme uke som resultatet kom, var jeg hos min lege som sendte henvisning til fertilitetseksjonen på st.olavs. Så fikk vi endelig time der i dag..

Pga min manns dårlige sædkvalitet, blir det icsi på oss. Men, vi må vente til etter sommeren!! Det var kjedelig å høre.. er selvfølgelig glad for at noe skjer, men det er den der ventingen da..

Får fortsette og lese om alle dere som er i gang med prøvingen og krysse fingrene for at dere lykkes! [;)]

Lykke til etter sommeren med icsi. Vet om den der ventingen ja, kjipe greier. Men du får trøste deg med at vi går mot lysere tider iallefall, og da blir det lettere og lysere fremover...[:D]

Guria det var synd dere ikke kunne starte med ICSI forsøket deres før etter sommeren, men på den andre siden så er det nok veldig deilig og hvite når det blir, så dere for passe på med ferie og kose dere før dere starter opp.

PS! er det flere enn meg som har hørt at det er lettere å få positive utslag når det er behandling i de lyse månedene? Jeg håper dette stemmer nå når vi går mot lyse kvelder igjen med masse sol, eh...håper på det siste da, for det hvet vi jo aldrig.

det var veldig kjedelig at dere måtte vente så lenge. Håper tiden går litt fort for dere......

ORIGINAL: Apple

Kjedelig at dere må vente så lenge med å få startet opp da... Men dere får prøve å samle krefter i mellomtiden og tenke på at dere sikkert får en fin sommerferie med noe stort i andre enden! [:)]

Signerer denne... [:D]

Tusen takk for gode ord!
Det er sant det med sol og sommer, det gjør alt litt lettere! [;)] Da skjer det liksom ting, sol og grilling, tid med venner og familie. Min 1. bryllypsdag [;)]

ORIGINAL: Guria

Tusen takk for gode ord!
Det er sant det med sol og sommer, det gjør alt litt lettere! [;)] Da skjer det liksom ting, sol og grilling, tid med venner og familie. Min 1. bryllypsdag [;)]

Ja se der, du har jo masse å se frem til...[;)] Jeg lengter veldig etter sommeren...[;)]

Uff, kjedelig å vente ja... Er myyyye venting i denne prosessen...

Kanskje vi kan slå følge da... Vet at vi må ha ass. men venter på litt mer utredning først. Så vi er ikke klare med det første. Håper vi kan få gjort forsøk i løpet av dette året hvertfall...

Nå går vi en deilig sommer i møte, og tida går faktisk ganske fort. Plutselig er du der!! [:)]

Lykke til med icsi! Vi har ogsø søkt om icsi, og venter på innkalling til foramtale.

Kjedelig at dere må vente så lenge med å få startet opp da... Men dere får prøve å samle krefter i mellomtiden og tenke på at dere sikkert får en fin sommerferie med noe stort i andre enden! [:)]

Lykke til[:D]

ORIGINAL: Babyhåp

Lykke til[:D]

Back
Topp