Guria
Elsker forumet
I dag var jeg på den etterlengta samtalen. Føler hele dette halvåret har gått i venting på akkurat dette, så var godt å få det gjort. Tenk at mannen min bestilte time i juli hos sin lege, han var der i august og fikk resultatene av sin sædprøve i september. Samme uke som resultatet kom, var jeg hos min lege som sendte henvisning til fertilitetseksjonen på st.olavs. Så fikk vi endelig time der i dag..
Pga min manns dårlige sædkvalitet, blir det icsi på oss. Men, vi må vente til etter sommeren!! Det var kjedelig å høre.. er selvfølgelig glad for at noe skjer, men det er den der ventingen da..
Får fortsette og lese om alle dere som er i gang med prøvingen og krysse fingrene for at dere lykkes! [;)]
Pga min manns dårlige sædkvalitet, blir det icsi på oss. Men, vi må vente til etter sommeren!! Det var kjedelig å høre.. er selvfølgelig glad for at noe skjer, men det er den der ventingen da..
Får fortsette og lese om alle dere som er i gang med prøvingen og krysse fingrene for at dere lykkes! [;)]