Da har jeg vært på føden!

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Bare for å kikke da :) mannen er inne på en dagkirurgisk undersøkelse, og venterommet var rett ved fødeavdelingen. De sa i skranken da vi meldte oss at vi bare kunne kakke på og spørre om å få se. Så nå mens jeg venter på mannen, gikk jeg innom og ble vist fødestue og litt av hva di hadde. Veldig fint her da, helt nytt sykehusbygg. :)

Skvatt litt til overskriften :)?Så hyggelig med en liten omvisning i forkant! Ble litt nysgjerrig- er dette her i Vesterålen?

Såvidt vært innom der på legevakten en gang, ser veldig fint ut, regner med at fasilitetene er tipp-topp på nysykehuset

Clickbat altså ;) Så godt å høre du fikk en bra inntrykk. Håper alt gikk bra med mannen din!

Må ikke skremme folk med en sånn overskrift, fikk nesten hjerteinfarkt her ;)

Men så hyggelig at du fikk en omvisning :)

Clickbat altså ;) Så godt å høre du fikk en bra inntrykk. Håper alt gikk bra med mannen din!

Må jo piske opp stemninga litt på en kjedelig mandag :p Mannen hadde time kl 9, så vi måtte kjøre hjemmefra kl 6.30. Sitter her på venterommet enda...

Såvidt vært innom der på legevakten en gang, ser veldig fint ut, regner med at fasilitetene er tipp-topp på nysykehuset

Fikk godt inntrykk i alle fall :)
Er jo nærmest x, og der er det jo også ganske nytt og fint, men siden de mangler både beredskap og epidural og forskjellig, sååå...

Last edited:
Må jo piske opp stemninga litt på en kjedelig mandag :p Mannen hadde time kl 9, så vi måtte kjøre hjemmefra kl 6.30. Sitter her på venterommet enda...
I like it ;) Sniker meg inn på forum selv om jeg sitter på jobb. Kjeder meg så fært haha.. Oi det var tidlig! Håper alt går bra :)

I like it ;) Sniker meg inn på forum selv om jeg sitter på jobb. Kjeder meg så fært haha.. Oi det var tidlig! Håper alt går bra :)

Gjensår å se. Sannsynligvis er det greit, kan hende han bare døser på oppvåknkngen og glemmer meg av. Tror det tok lang tid før de faktisk gjorde noe med ham, og han ble ikke hentet før nesten halvannen time etter at han hadde time.

Fikk godt inntrykk i alle fall :)
Er jo nærmest Gravdal, og der er det jo også ganske nytt og fint, men siden de mangler både beredskap og epidural og forskjellig, sååå...

Høres ut som du har gjort et godt valg, da :thumright Venting er kjedelig, du får ta deg en "bytur" ;)

Høres ut som du har gjort et godt valg, da :thumright Venting er kjedelig, du får ta deg en "bytur" ;)

Eneste spennende da er jo hvordan vær og føret er når tiden er inne, og om det går ferge eller vi må kjøre rundt, for eksempel :p forrige kom jo i februar, og da var det en trafikkulykke som sperret veien til sykehuset for oss. Dødsulykke med en trailer som skled av veien. Måtte faktisk ta taxi til stedet og gå gjennom området for å ta en ny taxi fra andre siden. Kom forbi akkurat da de dyttet båren med likposen med trailersjåføren inn i ambulansen som stod ved siden av taxien. :( Satser på at neste tur til føden blir en kjedeligere historie.

Nå er vi endelig hjemme, deilig å strekke seg ut på sofaen! Tarmene til mannen seg også bra ut, så alt er vel :)

Kjekt du fikk se da :)

Hjelp, den turen hørtes dramatisk ut.. Håper du får greie fergeforhold eller fine Lofast-veier denne gangen, du har hatt din dose med uflaks synses jeg :)

Hjelp, den turen hørtes dramatisk ut.. Håper du får greie fergeforhold eller fine Lofast-veier denne gangen, du har hatt din dose med uflaks synses jeg :)

Hehe, vi krysser fingrene. :) januar kan være litt av hvert. :p kan jeg spørre hvor du holder til? Har sikkert sett det stå noen steder, men orker ikke lete det opp :p

Jeg er faktisk fra St.nes men er ganske så mange år siden jeg har bodd der :)

Er født der selv, men aldri bodd der. Du er langt unna nå da? Prøver ikke å fiske fram altså, snakker generelt :p

Bare for å kikke da :) mannen er inne på en dagkirurgisk undersøkelse, og venterommet var rett ved fødeavdelingen. De sa i skranken da vi meldte oss at vi bare kunne kakke på og spørre om å få se. Så nå mens jeg venter på mannen, gikk jeg innom og ble vist fødestue og litt av hva di hadde. Veldig fint her da, helt nytt sykehusbygg. :)
Hyggelig da:)

Back
Topp