babyboy09
Elsker forumet
jeg har vært hos osteologen ( husker ikke åssen det skrives jeg men ). ho fant da ut at jeg har store låsninger i bekkenet og ryggen ( om fysioen sa ).
så ho skulle da brekke opp bekkenet mitt... SKEPTISK sa jeg til henne. hehe ikke noe problem. ho knakk på høyre og så på venstre.
ho trykket på de punktene jeg hadde vondt og ho masserte meg.
fikk da beskjed om at det var på tide jeg kom igang ja, og ho var også litt sint på legen min ( for jeg skulle begynt myyyye tideligere )
jeg må gå til fysio og osteolog i minimim 6mnd.
fikk beskjed om at jeg ikke skulle gå så mye i trapper eller gjøre så mye husarbeid eller løfte tungt.
fikk også beskjed om at det var lurt å vente 2-3 år føre neste unge skulle bli planlagt, om jeg blei gravid nå så ville jeg ødelegge bekkenet mitt...
så her sitter jeg da....
* bare for dere som ville vite åssen det gikk i dag *
så ho skulle da brekke opp bekkenet mitt... SKEPTISK sa jeg til henne. hehe ikke noe problem. ho knakk på høyre og så på venstre.
ho trykket på de punktene jeg hadde vondt og ho masserte meg.
fikk da beskjed om at det var på tide jeg kom igang ja, og ho var også litt sint på legen min ( for jeg skulle begynt myyyye tideligere )
jeg må gå til fysio og osteolog i minimim 6mnd.
fikk beskjed om at jeg ikke skulle gå så mye i trapper eller gjøre så mye husarbeid eller løfte tungt.
fikk også beskjed om at det var lurt å vente 2-3 år føre neste unge skulle bli planlagt, om jeg blei gravid nå så ville jeg ødelegge bekkenet mitt...
så her sitter jeg da....
* bare for dere som ville vite åssen det gikk i dag *