da har jeg vært hos legen...

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
etter to dagers lite søvn pga smerter i ryggen og magen , idag leverte jeg urin til legesentret og fikk snakket med legen da jeg var der, og fikk vite at det ble påvist påslag på blodlegemene mine, jeg skjønte ikke helt ,, noen som vet?spurte om det var UVI men så sa han nei men likevel fikk selexid tabletter ..noen helsepersonell her som er flink og vet hva jeg kan ha hatt?
hun på apoteket mente jeg må ha UVI derfor har jeg fått selexid..hva tror dere kan ha vært?får ikke snakket med legesentret i morgen da det er stengt..

Mmmm. så rart....Selexid brukes kun mot uvi,ifølge felleskatalogen....:rolleyes: På sykehjemmet der æ jobbe bruke vi det kun på pasienter med uvi....

Mmmm. så rart....Selexid brukes kun mot uvi,ifølge felleskatalogen....:rolleyes: På sykehjemmet der æ jobbe bruke vi det kun på pasienter med uvi....
jeg det synes jeg og, jeg fikk egentlig en annen type som ikke anbefalt å bruke på første trimester, så jeg fikk selexid fra legevakta..
men jeg føler at symptomene tyder mer på nyrebekkenbettenelse med smerter i magen , på sidene og på ryggen ,, men aner ikke ..
itilegg mente hun på apoteket at dersom jeg ikke skulle bli bedre kunne jeg få høyere dose..

jeg det synes jeg og, jeg fikk egentlig en annen type som ikke anbefalt å bruke på første trimester, så jeg fikk selexid fra legevakta..
men jeg føler at symptomene tyder mer på nyrebekkenbettenelse med smerter i magen , på sidene og på ryggen ,, men aner ikke ..
itilegg mente hun på apoteket at dersom jeg ikke skulle bli bedre kunne jeg få høyere dose..
Mmm, rare greier :) Lure fælt på ka du har æ :) Du må ring legen imårra å hør :)

Det høres ut som om du har en begynnende nyrebekkenbetennelse ja.. Utslag av blod kan jo komme av rifter i urinrøret eller åpningen, men skyldes som oftest en infeksjon... Har du effekt av selexid så er det en infeksjon du har hatt..
:)

Håper virkelig de virker , men ble litt usikker siden dama på apoteket sa at det er ganske lavt styrke på den 200 mg

Back
Topp