Da har jeg vært hos jordmor :-)

BellaTullball

mamma til to gullskatter
Er i uke 15+6 i dag og fikk høre verdens beste lyd i dag
Jordmor virket veldig hyggelig.
Hun ringte til sykehuset for å høre om de hadde mottatt henvisninga til ultralyd fra legen min, siden jeg ikke har hørt noe enda. Skal på ultralyd ALLEREDE neste fredag (1.mars)

Så godt å høre hjertelyden :-) ikke lenge til da, er det den ordinære?

Oi :) Kanskje det er håp for meg å få UL snart og da? Du skal føde på SI ikke sant? Hvilket sykehus valgte du?

Den lyden er heerlig! :)) Skal til jordmora imårn, håper jeg også får høre! :D

Hun ringte til sykehuset for å høre om de hadde mottatt henvisninga til ultralyd fra legen min, siden jeg ikke har hørt noe enda. Skal på ultralyd ALLEREDE neste torsdag (1.mars)
Så bra!!! Men du: sjekk ut hva som er riktig dag så du slipper bomtur, 1. Mars er fredag;-)

Hun ringte til sykehuset for å høre om de hadde mottatt henvisninga til ultralyd fra legen min, siden jeg ikke har hørt noe enda. Skal på ultralyd ALLEREDE neste fredag (1.mars)

Jeg skal også på oul 1. mars!! Spennende!! Ikke lenge til!

Så deilig med en så positiv opplevelse hos jordmor :) og nydelig og høre hjertelyden!! Nå gleder jeg meg til jeg skal til første time hos jordmor på torsdag :)

Høres ut som en fin jm-time :)
Enn at noen av dere allerede begynner å bli klare for UL :) her var det 4 uker til i går, så en god stund å vente enda :)

Samme som meg da! De er veldig flinke der! Ble inspirert selv i dag og ringte og etterlyste timen og da hadde jeg fått time 19. mars, woohoo :)

Jeg skal også føde på Lillehammer, ikke fått oul-time enda. Ringte dere til føden for å etterlyse eller?:)

Jeg skal også føde på Lillehammer, ikke fått oul-time enda. Ringte dere til føden for å etterlyse eller?:)
det var jordmor som ringte mens jeg var der. vet ikke akkurat hvor hun ringte...

Men Belissima ringte selv, så spør henne du ;)

Når har du termin Nexie?

Back
Topp