da har jeg vært hos jm..

henriette25!

Forumet er livet
og det var heldigvis bare kynnere..!!

er lettet nå,men litt skuffa over sambo..

han har ikke engang tid og prate med meg,hva visst det hadde vært for tidlig fødsel???

men det var det heldigvis ikke da!!

ORIGINAL: Luremumsen76

Så bra det bare var det da[:D]

Fy sambo... [>:]

ja han skal nok få litt ørefik når han kommer hjem!!! hehe..

så bra at det bare var det da! dårlig gjort av samboeren din, men han skjønte kanskje ikke at det kunne være alvorlig?

ORIGINAL: Stine87

så bra at det bare var det da! dårlig gjort av samboeren din, men han skjønte kanskje ikke at det kunne være alvorlig?

ja er veldig lettet nå!!
jo han var hjemme igår kveld og han så at jeg ikke hadde det noe godt,og jeg fortalte han hva det kunne være!

ORIGINAL: henriette21

ja er veldig lettet nå!!
jo han var hjemme igår kveld og han så at jeg ikke hadde det noe godt,og jeg fortalte han hva det kunne være!

hm...disse gutta er litt teite til tider! sambo og er sånn hvis det er noen trøst[8D] men jeg hadde nok tatt det opp med han når han kommer hjem...bør jo i det minste ta seg tid til å snakke med deg når du er bekymret da!

ORIGINAL: henriette21

ja er veldig lettet nå!!

hm...disse gutta er litt teite til tider! sambo og er sånn hvis det er noen trøst[8D] men jeg hadde nok tatt det opp med han når han kommer hjem...bør jo i det minste ta seg tid til å snakke med deg når du er bekymret da!

ja jeg trenger jo han aller mest nå når jeg har hatt det vondt.. [:'(]

Så bra at alt er i orden.[:)]
Jeg skjønner ikke hvordan noen gutter kan oppføre seg slik når det kommer til graviditet og fødsel. Det er toppen av arroganse og respektløshet spør du meg.

ORIGINAL: MammaOkt

Så bra at alt er i orden.[:)]
Jeg skjønner ikke hvordan noen gutter kan oppføre seg slik når det kommer til graviditet og fødsel. Det er toppen av arroganse og respektløshet spør du meg.

takk takk,er lettet!!
ja det er mannfolk i ett nøtteskall...

Trist egentlig at de aldri skal få oppleve den andre siden av saken. Min mann er bare snill han altså, men det er av og til jeg skulle ønske at han kunne bære fram ban nr tre....

ORIGINAL: lakerol

Trist egentlig at de aldri skal få oppleve den andre siden av saken. Min mann er bare snill han altså, men det er av og til jeg skulle ønske at han kunne bære fram ban nr tre....

ja hadde vært noe det!!! [;)]

Back
Topp