Da har jeg vært å

majea

Glad i forumet
veid gutta; skulle til fysio på HS og veide de samtidig[;)] Er så mye pes med av og påkledning med to små, så derfor blir det litt sjelden...[&:] 
Ferdinand veide nå 8365 og var 72 cm lang, 8090 og 69,5 for 1 mnd siden!
Fabian veide 8350 og var 74 cm lang, 7885 og 71 cm for 1 mnd siden!
Så de har vokst bra og er så å si like tunge nå, lillebror tar igjen[:D] Men lillebror er absolutt lengst! Lang og slank![;)] 
Legen så på utslettet til Ferdinand og han har, i tillegg til dårlig syn og skjeling, også fått eksem[:(] Stakkars liten, får tydeligvis ALT han....Men men, det er jo bare filleting[;)]

store fine gutta dine!
Godt å få sjekka vekta da. må på helsestasjonen selv hver mnd bare for sjekke å få bekrefta at alt er som det skall.

Uff dakal Ferdinand..håper han blir kvitt utslettet i en fei-
dumt at han skal være så uheldig da.
Får være nok nå! skal krysse fingra for dere!

[:)]

ORIGINAL: amanda_

store fine gutta dine!
Godt å få sjekka vekta da. må på helsestasjonen selv hver mnd bare for sjekke å få bekrefta at alt er som det skall.

Uff dakal Ferdinand..håper han blir kvitt utslettet i en fei-
dumt at han skal være så uheldig da.
Får være nok nå! skal krysse fingra for dere!

[:)]

Takk takk vennen[:)]Ja, syns veldig synd på han...Samboer er veldig plattfot og fysioterapeuten mente at jeg nesten måtte regne med at ihvertfall en av de blir det, men jeg håper inderlig at det IKKE blir Ferdinand[;)] 

Store fine gutter! [:D][;)]
Så kjedelig at Ferninand har fått utslett, men det er som du sier selv: heldigvis en filleting. Altså, det er nok kjedelig at han får alt .. men i bunn og grunn er han jo frisk! Nå snakker jeg meg nok litt bort, men håper du skjønner hva jeg mener?[8|]

Håper det går bra med dere fremover! At nok er nok! [;)]

Det var store flotte gutter [:)] 
Uff stakkars Ferdinan noen ender opp med alt virker det som !

Back
Topp