Da har jeg trent i en time

stjernebarnet

Elsker forumet
Føler meg litt stolt! Har trent en time nå og så skal jeg gjøre litt øvelser senere [:D] Sist gang trente jeg ikke og gikk opp 14 kg. Det er jo innenfor normalen, men ønsker å være litt sunnere denne gangen [:D]

Har så lyst å trene eg, men tørr ikkje før uke 12 er ferdig. Tror eg begynner i september :-D

Flink du er![:D]Det er bra å trene, og så får man et mye bedre utgangspunkt når fødselen en gang nærmer seg! Jeg er selv treningsinstruktør, trente under hele forrige svangerskap og skal trene under hele dette også!Det sies jo at en fødsel er som et maraton og jeg kunne aldri stilt opp uforberedt til et maraton!Og i allefall ikke hvis det skulle vise seg å bli et maraton x 2,hehe[8D] Det er bare å kjøre på!!

hahah, 14...:):):) Eg gikk opp 25 sisst svangerskap (1år si eg født) og vei ifra før 65 og e 175 høg.
Det verste va at eg veid meg på sykhuset etter fødseln, og hadd tatt av meg kun 5 kg av fødseln. hehehe, 2 mnd etter den nydelie fødseln sku eg gift meg, å det i en kjole eg kjøpt før eg vart gravid.. Det gikk heildigvis krute godt, men hihi:))

Så her har du nån å trim ilamme, men eg vent og tel etter 12 uke:) Bære lette bekkenøvelsa ennda:))

Back
Topp