Da har jeg testa..

BIBBI3

Forumet er livet
sto opp kl 0600... etter ei natt m falsk krupp og en noe syk Ben.. i tillegg hoster jeg selv så gale om morra at jeg vekker meg selv.. og så va jeg veeeeeldig tissatrengt..
å testen va:

POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det har ikke gått opp for meg enda...*gjeeeeeeesp*

Nyt det kjære deg[:D][:D]det er deg vel undt[;)]
Gratulerer så mye,du skal se vi kommer i samme klubb t slutt[8D][;)]

Ja, sniker jeg i kø som vanli så bli d vel på DIN termin jeg føder [8D]

ååå så fantastisk bens mamma[;)]

nå er jeg overlykkelig på dine vegne!!!

håper du får et fantastisk svangerskap!!!

store klemmer til deg!!

Så fantastisk bra!!! Gratulerer så mye!!![:)][:)][:)]

Klem fra Marihøne[;)] (skiftet nick)

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE [:D]

Gratulerer så mye! ENDELIG klaffet det for dere! Dette fortjente du virkelig altså!

Grattis Grattis Grattis

Hipp hipp hurra hurra hurra

dette unner jeg dere noe så innmari !!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk takk.. har ikke verdens beste start på svangerskapet, men satser å håper på at det bedrer seg å at resten av svangerskapet blir normalt.[:)]
Har vært innlagt på sjukehus for overstimulering (væske i buken etc), og fikk endelig masa meg hjem. Setter blodfortynnede sprøyter hjemme selv, men synes det går greitt så lenge jeg slipper å ligge på et gørr kjedelig sjukehus.
Fått en UL allerede med et bilde av en 5mm spire, og på mandag skal jeg på nok en ul. Blir tett oppfølging for jeg er i stor fare for å få blodpropp.

Så spennende med ul da,du skal se dette går veien frem til en jentebaby[;)]får vi se ul bilde el?[:D]

Gratulerer :)

Enedelig hjemme igjen nå ja, må gratulerer deg igjen jeg. og huske å ta det helt med ro nå da[;)] og kan tenke meg du kommer til å snike i køen ja, fremdeles fornærmet fordi du sneik forrige gang hehe[:D][:D]

Gratulerer såå mye[:)]

ORIGINAL: *Laila*

Så spennende med ul da,du skal se dette går veien frem til en jentebaby[;)]får vi se ul bilde el?[:D]

Må på jobb for å scanne, men så snart jeg er i gang der så skal jeg vel få til noe.. om noen hjelper meg til å få inn bilder her. Husker ikk d jeg...

ORIGINAL: squat

Enedelig hjemme igjen nå ja, må gratulerer deg igjen jeg. og huske å ta det helt med ro nå da[;)] og kan tenke meg du kommer til å snike i køen ja, fremdeles fornærmet fordi du sneik forrige gang hehe[:D][:D]

hihi.. dere får slenge dere etter igjen dere å.. på tide m tredjemann?????[8D]

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: *Laila*

Må på jobb for å scanne, men så snart jeg er i gang der så skal jeg vel få til noe.. om noen hjelper meg til å få inn bilder her. Husker ikk d jeg...

Bare å si ifra det snuppa,så skal jeg prøve å hjelpe[;)]

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[:D][:D]

Sa til meg selv men[:D]s jeg scrolla nedover her, den er postitiv, den er positiv, den er postitiv!!
Å det var den jo også...
gratulere så masse Irene, er så glad på deres vegne at jeg sitter her med tårene i øynene...
Stooo klem[:)]

Back
Topp