Da har jeg testa...

BIBBI3

Forumet er livet
sto opp kl 0600... etter ei natt m falsk krupp og en noe syk Ben.. i tillegg hoster jeg selv så gale om morra at jeg vekker meg selv.. og så va jeg veeeeeldig tissatrengt..
å testen va:

POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det har ikke gått opp for meg enda...*gjeeeeeeesp*

åååååå har ikke ord jeg nå GRATULERER så mye!!! og lykke lykke til.

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ååååååå gratulerer så masse..... sitter her å tårene triller for jeg er så glad på deres vegne jeg nå[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

d hjalp ønsket ditt gitt Tittilotta[:D]
da e d om å gjer å komme over de 12 ukene.. 8 to go!

Oi oi oi, herlighet!!

Nå ble jeg superglad på deres vegne[:D][:D]

Gatulerer så masse Bens mamma![:)]

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse! Er så utrolig glad på dine vegne! Dette har dere så inderlig fortjent. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves[:)]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!Jippi!!!! Å gratulerer så mye!!!!! Jeg hadde det på følelsen!!! Å, nå ble jeg så glad på deres vegne!!!![:D][:D][:D][:D]

Takk jenter!!
8 uker til den magiske grense, men UL først da om 3-4 uker for å forsikre om at alt står bra til. Er en noe større sjans for svangerskap utenfor livmor v prøverør.

FAANTAAASTISK!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]
Åh, dette var så deilig å høre!!!! Nå krysses fingre og tær for at alt er i orden!
Gleder meg til å følge deg videre i svangerskapet, Bens Mamma! [:D][:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!![:D][:D][:D]

Nå spratt det tårer i øynene mine, jeg MÅTTE inn og sjekke her - til tross for at vi har besøk og alt[8D]

Gratulerer så mye!!! Nå krysser vi alt for de neste 8 ukene i første omgang, dette skal gå bra[:)]

ORIGINAL: Lille Bea

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Nå ble jeg så glad at tårene står i øynene her!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå[:D] Gratulerer så masse masse masse!!!!
Stor klem!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D]
HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!
Nå blei jeg glad!!!! Nesten like glad som dere nesten[8D]
Krysser fingrene for at du kommer deg hel skinna gjennom de neste 8 ukene!!!
Dette er dere vel unt[:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D][:D][:D][:D]
så utrolig gøy[:D][:D]jeg er såååå glad på deres vegne[:D][:D]dette fortjener der virkelig!!
nå må du stelle godt med deg selv framover, så lille spiren klamrer seg godt fast[:D][:D]
Det var dagens nyhet[:D][:D]

ORIGINAL: moskata

åååååå har ikke ord jeg nå GRATULERER så mye!!! og lykke lykke til.

YAAAAAAAAAAAAAAY!!!  Nå ble jeg kjempeglad!!

Gratulerer så mye! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

*tørker tårene*

så utrolig gla jeg er på deres vegne nå - dere har så absolutt fortjent dette!!!
ååååååååå[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Gratulerer så masse med en liten spire i magen [:D] ENDELIG!

ORIGINAL: nemi.marselia

gratuler sååååå mye
å lykke til i svangerskapet

Back
Topp