Da har jeg tatt et valg.

Mortilprins

Elsker forumet
Heisann! Fikk en nydelig sønn september 2015 som blir 1år på søndag <3 Fant ut at jeg er gravid igjen når jeg var ca. 5-6 uker påvei. Det har vært ganske tungt da vi hadde bestemt oss på forhånd at ble jeg gravid igjen fort så ble det abort. Vanskeligere gjort enn sagt og har vinglet mye frem og tilbake. Inn og ut fra amathea og MYE tårer, men igår kveld tok jeg altså valget jeg hele tiden har visst var det rette for meg. Så nå venter vi en lillebrøster rundt 23.april 2017!

Er kjempe stressa og skremt av tanken på to tette, men når valget har synket inn så blir det nok bedre <3
ImageUploadedByBV Forum1474550062.232370.jpg

Last edited:
Min var 6 mnd da jeg ble gravid, så kjenner meg igjen i det du skriver. Men to tette er vel og ba det og - travelt i noen år og så får vi tro vi høster saftige frukter av den lille aldersforskjellen når de blir større

Jeg fikk også to tette, og hvis det er noen trøst så er det helt fantastisk <3 når lillesøster kom var det allerese så hektisk med bror, svangerskap og alt som hørte til. Vi var inne i det og det var helt ok med en til. Skifte to bleier istedenfor en merkes nesten ikke. Bror var så liten at sjalusi merket vi ingenting til. Trilla de samtidig og gjorde rett og slett ting sammen med begge. Syns det gikk bare godt. Storebror har alltid vært litt krevende, lillesøster ble litt motsetning til han. Var bare ett år mellom så nå har jeg to på skolen, kjenner det er så deilig at de er jevngamle. Leker sammen, liker mye av det samme, ferier er enkle, de deler litt tøy, lekser blir gjort samtidig osv <3

Velkommen hit og gratulerer så mye med overraskelsen :) har termin 22.04 så da er vi jo ganske så likt :)

Gratulerer!

Gratulerer og velkommen! Vi til motsetning ønsket oss to tette :) Her blir det bare 18 mnd mellom den kommende storebroren og lille i magen :D Blir nok travelt i begynnelsen men tror de kommer til å ha enormt mye glede av hverandre!

Gratulerer :) her har vi en på 11 måneder fra før, så vi er mange her inne som får relativt tette :)

Gratulerer med baby på vei og gratulerer med å ha tatt et valg. Det må være utrolig lettende å ikke skulle dvele med hva dere skal gjøre lenger ❤

Gratulerer med valget :) vi planla to tette og det blir 17/18 mnd i mellom. Regner det blir travelt de tre første årene, men for en glede de kommer til å ha av hverandre!

Vi har en gutt født i aug 2015. Har heller ikke sunket helt inn, men det blir nok like spesielt som med førstemann. Og tenk så mye glede de vil få av hverandre <3

Gratulerer :) Har vært på den valgkarusellen selv nå på seinsommeren og det blir baby her også <3 Her blir de ikke tette da siden vi egentlig følte vi var begge ferdige med barn og ikke skulle ha noen sammen ;)

Gratulerer så mykje med nurke i magen!❤ Velkommen inn hit! her blir minste 1år 27.okt, så blir tett her au. Fant ut at eg var gravid når eg var 6uker+ og var på tul når eg var 7+1 for å finne ut hvor langt eg var på veg. Blei gravid på prevensjon. Har 3jenter og me var ganske klare på at nå var det nokk mykje pga to av jentene er født premature med stort vekstavik(dette mest sannsynlig pga nåke blod"greier" eg har) Men var visst ikkje sånn det var ment.... Var innom begge alternativene, men fant ut at det bare var dette valget eg klarte å fullføre og leve med.. Har enda ikkje klart å fatte heilt at nr.4 er på veg, men blir nokk stor stas..:-)

Gratulerer og velkommen hit!

To tette kan nok være litt slitsomt til tider, men du verden så greit det også kan være! Tenk, de vil alltid ha en lekekamerat! Og muligheten til å knytte veldig tette bånd!
Dette kommer til å gå bra, skal du se!

Gratulerer! :)
Her blir minstemann 18 mnd når han blir storebror så de blir også veldig tette. Er veldig spent på hvordan det blir. De jeg har fra før er det 7 og 6 år imellom :p

Back
Topp