Da har jeg tatt digital.

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Da har jeg tatt en digital som jeg har gruet meg for hele tiden.
Og det med god grunn..
Ikke gravid lyste mot meg, noe jeg syns er utrolig merkelig egentlig.

Ingen blødning, 6 dager siden første svaaaaaake test, fått ømme pupper de siste dagene, ekstremt svimmel osv og som sagt ingen blødning.
Men den burde jo slått ut nå.......
Litt deprimert her jeg sitter nå kan man si, men jeg tenker som så- ingen blødning=fortsatt gravid men lite HCG i urinen (var morgenurin) eller noe slikt.

Er det i det hele tatt mulig å få negativ på digitale om man er gravid?
Er i dag 5+3 på vei og leste i går om en som hadde fått negativt helt til hun var 7 uker på vei, og først da fått positiv digital..

Jeg blir gal jeg..

Nå skal jeg være ærlig.. Ser ikke vitsen med å gi deg ennå mer håp, for så at du skal bli megaskuffet.. JEG tror at den testen du fikk svak strek på var en falsk positiv og at kroppen er bare ute av spill.. 

Beste måte å finne ut av om du er gravid er å bestille en legetime slik at du får tatt en hcg prøve.. Hvis du nå er gravid, så vil jo den ha fin stigning.. 

Jeg håper jo det beste for deg, såklart.. Men.. Det er jo veldig rart at testene ikke blir mer positivt.. Det kan jo bety at ting ikke er som det skal. .

Skjønner din frustrasjon... Ring lege & ta blodprøve, så tar du ny blodprøve om 2-3 dager igjen!!

Live2Learn skrev:
Nå skal jeg være ærlig.. Ser ikke vitsen med å gi deg ennå mer håp, for så at du skal bli megaskuffet.. JEG tror at den testen du fikk svak strek på var en falsk positiv og at kroppen er bare ute av spill.. 

Beste måte å finne ut av om du er gravid er å bestille en legetime slik at du får tatt en hcg prøve.. Hvis du nå er gravid, så vil jo den ha fin stigning.. 

Jeg håper jo det beste for deg, såklart.. Men.. Det er jo veldig rart at testene ikke blir mer positivt.. Det kan jo bety at ting ikke er som det skal. .

Signerer denne jeg. 

kan jo hende at du har en mnd uten eggløsning dete hadde jeg i sept og opplevde det samme  tok med urin test til legen og han fortalte at det var helt normalt at det kunne skje så det var bare å kose videre for mens burde hvere normal neste runde ellers måtte han se inn på det og gi no for at egget skulle løsne så dra til legen og snakk med de støtter deg lykke til

nnugni skrev:
kan jo hende at du har en mnd uten eggløsning dete hadde jeg i sept og opplevde det samme  tok med urin test til legen og han fortalte at det var helt normalt at det kunne skje så det var bare å kose videre for mens burde hvere normal neste runde ellers måtte han se inn på det og gi no for at egget skulle løsne så dra til legen og snakk med de støtter deg lykke til

Eggløsning har jeg hatt 100% sikkert da jeg fikk ovitrelle (el sprøyte).
Tok en test senere i dag som slo ut sterkere enn de andre jeg har tatt så kan nok si meg selv gravid ja :D
Ringte gynekologen min etter den siste testen og han sa at det ikke var vanlig, men noen opplever det jeg har opplevd, jeg skulle ringe tilbake etter legetimen på onsdag for å bestille tidlig ul og slikt hvis jeg ville :)

Back
Topp