Da har jeg tatt den digitale.. *oppdatert*

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
som viste GRAVID...
Som de fleste har fått med seg så begynte jeg å blø på tirsdag, og hadde IKM på mandag..

Ringte et sted hvor de tar privat UL, og de mente det ikke var noe vits med ul så tidlig fordi man ikke ville se noe uansett..
Så jeg tenkte å ringe fastlegen min, og hvertfall sjekke om det er noe hcg stigning..
 
 
OPPDATERT!
Da har jeg fått telefon.. Fikk time i morra kl 8.30.. Spurte ho om jeg skulle ta blodprøve først, men legen hadde snakka noe om at han kanskje skulle henvise meg videre..
Så da får jeg vente til i morra!
 
ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Masse masse lykke til [:)] Håper det er en levende spire i magen din snuppa [:)]
 
åhh gratulerer da[;)] Krysser fingrene for at alt går bra hos lege eller tidlig-ul[:)]
 
ORIGINAL: Chumalunga

HCG stigning har du jo, i og med at testen slo ut - jeg ville kommet meg til en ultralyd jeg altså. Dessverre er det jo litt for tidlig ennå for å se om det er liv eller ikke. Ønsker deg lykke til!

 
Men om jeg har mista, så vil den jo ikke stige lenger? Da vil den vel synke?
Og på ultralyd så vil de jo ikke finne ut noe uansett, så hva er da poenget med ul?
 
oooh! får virkelig håpe det er en spire der som gror og gror [:)][:)]
 
sier gratulerer jeg, det skal vel ikke gå an å få en falsk positiv digital test?
 
ORIGINAL: bibbiii

oooh! får virkelig håpe det er en spire der som gror og gror [:)][:)]

sier gratulerer jeg, det skal vel ikke gå an å få en falsk positiv digital test?

 
Nei, men den kan si gravid om jeg mister siden det fortsatt er hcg tilstede..
 
Ta en blodprøve hos legen du, den kommer til å være synkende eller ikke stige hvis du har mistet. Godt å få det ut av verden.
Lykke til og håper det er bare noe småbløninger fra livmorstappen.
 
ORIGINAL: Happygirl84

ORIGINAL: bibbiii

oooh! får virkelig håpe det er en spire der som gror og gror [:)][:)]

sier gratulerer jeg, det skal vel ikke gå an å få en falsk positiv digital test?


Nei, men den kan si gravid om jeg mister siden det fortsatt er hcg tilstede..

 
ja det er sant ja...får håpe du ikke mister da..
 
stikk til legen å krev en blodprøve for å sjekke hcg verdiene dine..
 
ORIGINAL: trilletralle

Ta en blodprøve hos legen du, den kommer til å være synkende eller ikke stige hvis du har mistet. Godt å få det ut av verden.
Lykke til og håper det er bare noe småbløninger fra livmorstappen.

 
Venter på telefon fra legen nå.. Sekretæren skulle snakke med legen om jeg bare skulle komme for blodprøve eller om han skulle sjekke også..
Jeg klamrer meg til et lite håp om at det kanskje er en tvilling jeg har mistet, da jeg har tvillinger i familien.. Men først og fremst innstiller jeg meg på at jeg har mistet..
 
Takk :)
 
ORIGINAL: Chumalunga

Ja, men man kan vel ikke se stigning eller sekning med EN blodprøve? Da får man 1 verdi, må i tilfelle ta en til i dagen etter for å se forskjellen.

Ring og snakk med legen du, se hva han anbefaler deg å gjøre. Er han like tafatt som min, så sier han forresten bare "du må nesten bare vente å se..."[:'(]

 
Nei, blir jo til at jeg tar en prøve til om et par dager såklart..
Legen min er igrunn ganske grundig og flink, så regner med det skjer et eller annet hvertfall..
 
ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Masse masse lykke til [:)] Håper det er en levende spire i magen din snuppa [:)]
 
ORIGINAL: Chumalunga

Det er bra - håper du får den hjelper du trenger og fortjener!

Det er ulempen ved å begynne å teste så tidlig, og grunnen til at jeg ikke gjør det før jeg VET at menstrusjonen er FORSINKET - slike veldig tidlige SA er veldig vanlige, og i de aller fleste tilfeller blir de aldri oppdaget, fordi det kommer ut som en vanlig mens, ofte ikke særlig forsinket engang. Hvis man ikke hadde testet, hadde man aldri visst om det, og da blir det ikke så sårt.

Men håper veldig at det ikke er det som er skjedd med deg - vi krysser fingrene og bevarer håpet i det lengste![:)]

 
Ja, det er sant det! Det rare er at jeg egentlig ikke er så veldig trist om jeg skulle ha mista.. For da er det jo faktisk noe galt med fosteret, siden det går galt så tidlig..
 
Men vi får se hva som skjer! =)
 
ORIGINAL: Happygirl84

ORIGINAL: Chumalunga

Det er bra - håper du får den hjelper du trenger og fortjener!

Det er ulempen ved å begynne å teste så tidlig, og grunnen til at jeg ikke gjør det før jeg VET at menstrusjonen er FORSINKET - slike veldig tidlige SA er veldig vanlige, og i de aller fleste tilfeller blir de aldri oppdaget, fordi det kommer ut som en vanlig mens, ofte ikke særlig forsinket engang. Hvis man ikke hadde testet, hadde man aldri visst om det, og da blir det ikke så sårt.

Men håper veldig at det ikke er det som er skjedd med deg - vi krysser fingrene og bevarer håpet i det lengste![:)]


Ja, det er sant det! Det rare er at jeg egentlig ikke er så veldig trist om jeg skulle ha mista.. For da er det jo faktisk noe galt med fosteret, siden det går galt så tidlig..

Men vi får se hva som skjer! =)


Det sies jo åsså at det første egget etter uttak av spiral ikke er 'bra'.........
Men krysser fingrene for deg! [:)]
 
ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Masse masse lykke til [:)] Håper det er en levende spire i magen din snuppa [:)]
 
Back
Topp