Da har jeg tømt..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
min andre halvliterflaske med Gaviscon. Snakk om sure oppstøt.. Rart det ikke tar fyr i noe her snart. Da blir det tur på apoteket i morgen. Kan vel like greit kjøpe noen flasker. Regner ikke med det roer seg med det første.

Noen som har tips om andre apotekvarer som har bedre eller lengre effekt?

Har prøvd de fleste kjerringråd, men ingenting hjelper. Her må det sterkere saker til ;)

På meg er det kun en ting som funker og det er mandler.. :) så apotek-produkter har jeg ikke peiling på! Lykke til på jakten etter halsbrann-befriendemidler! :)

Eg overlevde på melk forje graviditet.. gjort det samme de periodene det har vært halsbrann denne gangen og.. fant faktisk ut her en dag eg hadde drukket surmelk før eg la meg at det var akkurat som om halsbrannen ble kald.. ubehaglig? ja.. bedre enn vanlig halsbrann? jaaaaa :D noe å prøve?:)

Har så og si aldri halsbrann! Og hvis jeg har det er det som regel min egen skyld med at jeg har lagt meg ned eller bøyd meg etter å ha spist!

min andre halvliterflaske med Gaviscon. Snakk om sure oppstøt.. Rart det ikke tar fyr i noe her snart. Da blir det tur på apoteket i morgen. Kan vel like greit kjøpe noen flasker. Regner ikke med det roer seg med det første.

Noen som har tips om andre apotekvarer som har bedre eller lengre effekt?

Har prøvd de fleste kjerringråd, men ingenting hjelper. Her må det sterkere saker til ;)

tror det heter novaluzid eller no i den duren. husker ikke helt åssen det skrives.
det virker på meg. tyggetabletter som ikke skummer.
jeg holdt på å kaste opp når jeg prøvde gaviscon, jeg syns både flytene og tyggetablettene var helt grusomme.
men det er vel smak og behag.
lykke til videre!

Galieve er bra. Det er fra de samme som lager gaviscon, bare at denne er bedre. Som han på apoteket sa, det er som Iphone 3Gs, du kjøper heller Iphone 4.. ;-)

Gaviscon smaker forferdelig, men nå har jeg blitt så vant til det. Den går ikke helt vekk av det, men den roer seg og blir "kald" ja :p Det gjør det iallefall mulig å sove :) Da prøver jeg iphone 4! He he

Har overlevd på hello kitty drops og lovehearts her, ikke prøvd noe fra apoteket

Her er melk nok til å kurere halsbrann, helst lunken.... :confused:
Men jeg har funnet ut hva jeg ikke bør spise så nå har jeg mindre halsbrann.... Kan si så mye som at jeg gleder meg til å krydre maten skikkelig igjen og ha ketshup på.....

Fikk du tak i noe som fungerte for deg? :-)

Back
Topp