da har jeg spyyyyyyyyyyyyyd

tigergirl

Forumet er livet
sov lenge i dag, siste dag av min sykemelding, stod opp 12 dusja og ordna meg, ut av badet og kjente med kjempe kvalm, ååå nei, gikk en bitte liten stund så ut på badet og la hodet inn til do, og da kom det .....uff skal dette fortsette må jeg fortelle, håper det var bare en gangs tilfelle, men akk.

dere andre som spyr kan dere fortelle litt åssen dere har det?

Ikke noe oppkast enda, og ser virkelig ikke frem til det heller :(

ORIGINAL: Bina

Ikke noe oppkast enda, og ser virkelig ikke frem til det heller :(

Samme her...Konstant kvalm for tiden, må nesten spise noe hele tiden, men er jo ikke sulten...[&o]

Med snuppa kasta jeg opp kun en gang, men kom liksom ikke opp noe spes...[:-]

nå har jeg spist og er ikke mer kvalm, tvi tvi for at det bare var dene ene gangen

Håper du ikke spyr mer nå[:)]

ORIGINAL: tigergirl

sov lenge i dag, siste dag av min sykemelding, stod opp 12 dusja og ordna meg, ut av badet og kjente med kjempe kvalm, ååå nei, gikk en bitte liten stund så ut på badet og la hodet inn til do, og da kom det .....uff skal dette fortsette må jeg fortelle, håper det var bare en gangs tilfelle, men akk.

dere andre som spyr kan dere fortelle litt åssen dere har det?

Løper på do flere ganger jeg [:'(] Uansett hvor jeg er. Ikke noe morr oaltså, prøver å hle mska hvis jeg er ute blandt folk, men guuud på jeg er en reser på å finne toalett. Hihi. Men føler meg elendig, å at det lukter oppkST av meg. Er ganske slitsomt å drive å kaste opp, får så imarri halsbrann av det også, drikker jeg melk, blir jeg bare dåli igjen. Så lykke til. håper det var et en gangs tilfelle..

Kasta opp idag for første gang i dette svangerskapet jeg også....[:'(] Husker fra forrige gang at jeg MÅ spise, selv om jeg egentlig ikke har lyst på mat.....Smoothie syntes jeg hjelper, det er godt!

huff. har skikkelig medfølelse med deg/ dere som spyr!! Drev endel med det i forrigesvangerskap og håper jeg slipper unna denne gangen[:)]

Stor klem!

har ikke kastet opp enda, men er ofte veldig kvalm... [:'(]

Back
Topp