Da har jeg somlet meg ferdig. BILDERAAAAAS

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Er dere klare??[8D]

Første dagen på stranda. Nede til høyre er Felix, pappaen min og søstra mi

Felix hadde VELDIG lyst inn til de eldre barna i hoppeslottet[;)]

ved bassenget på hotellet vårt

Felix er blitt veldig opptatt av navler nå som alle har gått så lett kledd[;)]

Han fikk sin føste ballong på en resturant. Det var storstas det. Ikke fult så morro når den sprakk, men men[8D]
Ellers så er de andre bildene fra flyturen hjem. felix som sover søtt i flysetet mitt, og sambo som kjeda seg[8D]

SÅ........................... BV treff Mallorca Alcudia Mai 2009[:D]

Her er hele babygjengen. Pluss Charaina[;)]
Synest det øverste bildet il høyre var så stilig. En stykk kvelva Nora(Charaina), en stykk Nora(mammaløven) som smaker på en kvælva Nora. Og ei SVÆR linselus i fremkant[8D]

Mammaløven pluss alle de 3 nydelige barna[;)]

FOR ETT FINT BILDERAS!!! (Og der var jammen kjekkasen igjen! [8D] syns du skal legge ut litt større bilde av han[8D]) [:D][:D][:D]

Ser ut som at dere hadde en knall tur, og litt moro da: 2 nora og 2 christine! [:D]

ORIGINAL: vand

FOR ETT FINT BILDERAS!!! (Og der var jammen kjekkasen igjen! [8D] syns du skal legge ut litt større bilde av han[8D]) [:D][:D][:D]

Ser ut som at dere hadde en knall tur, og litt moro da: 2 nora og 2 christine! [:D]

Vet ikke om jeg skal tørre å si til mannen at du synest han var pen. Kommer nok til å bli ovenpå da[8D]

ORIGINAL: KathMor

GØY GØY GØY! Han er god han der felix´n din assa - makan til gode bollekinn skal man leite lenge etter!!! [:D]
Den gule baderingen felix satt oppi så jo helt knall genial ut [:D][:D]

Ja, den baderingen var knall bra. Satt som en konge oppi der[:)]

Hihi.. Bollekinn?? Næh.. har jeg aldri hørt før[8D][:D]

å så koslige bilder!![:)]det såg utrolig deilig ut [:)]

ORIGINAL: Skjønningene**

ORIGINAL: ..christine..

Er ikke boddy, er sånn sommerdrakt ting[;)] Men er kjøpt på Hm vettu[8D][8D][8D]

hehe ja kaller det boddy, men skjønner hva du mener! de er sååå søte!! [:)]

elsker "baby pooh" [:D]

Ja, er kanon søt hele den olebrum serien til HM. Kjøpte en sånn singlettboddy (med brede stopper) med tigergutt på magen til han også. Den også var kjempe søt[:)]

Vet ikke om jeg skal tørre å si til mannen at du synest han var pen. Kommer nok til å bli ovenpå da[8D]

GLEEEEDER meg til moiranatreff, da MÅ mannen og felix bli med!!!! [8D][8D][8D]

Har vi kommet frem noe nærmere med hvilken dato det blir. Håper bare ikke flyet blir for dyrt[X(][&o]

ORIGINAL: redorkide3nydlige

å så koslige bilder!![:)]det såg utrolig deilig ut [:)]

[:)][:)][:)]

Har vi kommet frem noe nærmere med hvilken dato det blir. Håper bare ikke flyet blir for dyrt[X(][&o]

var det ikke 17.juli???

Ser ut som dere har hatt det ypperlig [:D]
*vil også*

Nyyydelige Felix dah
Helt herlig.. Kanskje det var han begge de skjønne Nora'ene sloss om på bildet der?? [8|] [:D]

åå, så mange fine bilder[:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Ser ut som dere har hatt det ypperlig [:D]
*vil også*

Nyyydelige Felix dah
Helt herlig.. Kanskje det var han begge de skjønne Nora'ene sloss om på bildet der?? [8|] [:D]

[:D] Det var tanken min også med det første...! [:D]

fikk ikke til å legge inn bilder i hår tråden. Men kom over denne tråden her istede. Morro å se hvor mye barna har vokst.

Og dere trenger vell sikkert ikke bilder for å vite at Felix alltid har hatt mye hår[8D]

Satt og såg gjennom bildene, og skjønte ikke så mye.. he he..
Tenkte; "Hmm.. Har Christine og de vært i syden nettopp..?? Har ikke jeg hørt noe om.." [8|]

Men når jeg kom ned til BV-treff-bildene begynte jeg å ane "ugler i mosen".. [8D][:D]

ORIGINAL: MeMyself

Satt og såg gjennom bildene, og skjønte ikke så mye.. he he..
Tenkte; "Hmm.. Har Christine og de vært i syden nettopp..?? Har ikke jeg hørt noe om.." [8|]

Men når jeg kom ned til BV-treff-bildene begynte jeg å ane "ugler i mosen".. [8D][:D]

Hahah tenkte litt det samme i begynnelsen men såsyntes jeg Felix var så liten der... så utover når jeg så på bildene tenkte jeg at kanskje hun hadde laget et gigaras med feriebilder fra fødsel til idag... men så ble Felix ikke noe eldre påbildene heller ....[8D] tilslutt skjønte jeg at det var en gammel tråd hehe.. Men herlig gutt så var ikek kjedelig å se dem igjen[:)]

Back
Topp