Da har jeg snakka med legesekretæren hos gyn.

*en hemmelighet*

Blir kjent med forumet
Han skulle ha ferie nå fra neste uke av, så om jeg ville utsette timen så måtte det bli til august. Det var litt lenge for oss å vente, så vi beholder timen nå på torsdag, å så bestiller vi ul privat om et par uker.

Så da får vi første titt på ræka i magen allerede på torsdag, blir spennede!

Så heldig du er:) Ikke så mange dager igjen til torsdag og du får se lille spire

*skrive for å se*

sindarella skrev:
Så heldig du er:) Ikke så mange dager igjen til torsdag og du får se lille spire

Er heldig ja, men skulle ønske timen var noen uker senere.
Har mista to ganger etter påvist hjerteaktivitet og har dermed laget en egen grense på 8 uker, så skulle ønske timen var etter det.

Men får bare ordne en privat ul etter det. Nå får vi iallefall sett om alt er bra med spira før vi reiser på ferie.

Skjønner godt hva du mener. Hvis du ser nederst på svaret mitt ser du hvorfor og alle oppdaget på UL. To ganger på andre UL etter å ha sett ett bankende hjerte første gang. Uansett så er det fantastisk å se at det er ett bankende hjerte der. Skal selv på UL 7/7. Er da 7+5.

sindarella skrev:
Skjønner godt hva du mener. Hvis du ser nederst på svaret mitt ser du hvorfor og alle oppdaget på UL. To ganger på andre UL etter å ha sett ett bankende hjerte første gang. Uansett så er det fantastisk å se at det er ett bankende hjerte der. Skal selv på UL 7/7. Er da 7+5.

Ja, er ikke noe kjekt. For en har en forestilling om at alt skal gå bra når en bare har sett det bankende hjerte. Men så er det ikke sånn. Jeg har jo vært så heldig å fått en gutt mellom de to gangene jeg har hatt MA, så jeg lever med håpet at jeg mister en gang mellom hver gang jeg får en unge, så da skal det gå bra denne gangen og vi får se bankende hjerte både nå på torsdag og når vi går på privat ul om noen uker.

Denne gangen skal det gå bra for deg også sindarella!

Back
Topp