Da har jeg sletta ticker'n min...

Majka

Betatt av forumet
Gidda ikke vente lenger på blodprøvene som posten har rota bort, så jeg tok en hjemmetest...
Så og si helt negativ...[&o]

Trist, for det hadde vært så perfekt med et mai-barn... [:(]

Men vi prøver igjen! Hakke tenkt å gi meg så lett, så det øyeblikket jeg blir ferdig med denne "guffa", blir det sengegymnastikk annenhver dag i ti dager!! [:D] (God gammel oppskrift på graviditet, visstnok! Tror kanskje de nyere variantene er litt mindre slitsom, så jeg holder meg nok til noen dager rundt EL.. [;)])

Stakkars mannen, han kunne kanskje tenke seg og komme litt over sjokket. Tror han tar det mye tyngre enn meg, men så har jo jeg også mer eller mindre visst innerst inne en stund at det ikke lenger var liv der inne, så jeg har vel hatt litt lenger tid til å fordøye det..

Men det blir ikke flere barn av å sørge over det tapte, så her er det ingen nåde! Bebis skal jeg ha, han får delta eller la være! [;)]

Syntes det er deilig å lese at du tar det så bra!!!!

Mange lykke ønsker til dere fra meg!!!![:D]

Så synd!!!! Bedre lykke neste gang. Men det er helt utolig at posten har klart å rota bort blodprøven din, uholdbart!!!!! håper dere får sove godt i natt da...

uff, det var trist, men du ser lyst på å prøve videre og det synes jeg er positivt. bedre lykke neste gang og lykke til med prøvinga igjen[;)]

Driver posten med sånn systematisk bortgjemming av hormonelle blodprøver eller??? Min blei borte for 1 mnd siden...

Hei Ronja.

Så trist å høre....da er vi dessverre to[:(]
Her i huset er det jeg som tar det tungt, virker nesten ikke som om typen har fått med seg hva som har skjedd siste uka.

Har du noen aning om når "guffa" gir seg? Har du noen andre plager nå?

Stoooooor trøsteklem fra Mimmi

Back
Topp