Da har jeg skaffet meg bukser :D

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Nå har jeg vært hos søskenbarnet mitt og hentet mange mamma-bukser :D
For en lettelse og trø nedi dem.
Ingen press og ubehag.
ELSK ♥
Føler meg litt mer gravid også, hihi :p

Weeeeh :D
Jeg skal etterhvert shoppe mammabukser.. Har ingen som har samme str som meg med mammabukser såå...
Håper bare jeg finner noe som passer! Hvis ikke skal jeg kjøpe mange av de mage-belte-tøysakene jeg har hørt så mye om! Kanskje holde inn litt av valkene også hehe :D
Synd jeg er høygravid midt på sommeren.. jeg hadde VIRKELIG IKKE fin mage med lillemann....

Weeeeh :D
Jeg skal etterhvert shoppe mammabukser.. Har ingen som har samme str som meg med mammabukser såå...
Håper bare jeg finner noe som passer! Hvis ikke skal jeg kjøpe mange av de mage-belte-tøysakene jeg har hørt så mye om! Kanskje holde inn litt av valkene også hehe :D
Synd jeg er høygravid midt på sommeren.. jeg hadde VIRKELIG IKKE fin mage med lillemann....
Jeg fikk tips om disse magebelte-greiene jeg også.
men vil nok trives best i bikser :)
Håper du finner noe som passer.
Jeg kommer ikke til å handle overdeler, regner med jeg klarer meg med de jeg har da jeg har mange lange topper.

Så fantastisk. <3 Var og smugtitta på HM mama idag før UL timen. :p Mye fint altså!!
Åååå ja :)
Kommer ikke til å handle så mye klær til meg selv nå.
Heller spandere på meg noe etter fødselen :)
Men mulig jeg kommer til å handle en finere bukse jeg kan bruke etterhvert :)

Hihi, så stas! Men hva er dette magebeltegreiene dere prater om? Uerfaren ;-)

Hørtes deilig ut! Jeg har bodd i skjørt og en bukse som er veldig lav i livet de siste par ukene. Har ikke turt å prøve dongeribuksene engang. Håper jeg får samme magen som jeg hadde med eldstejenta, da kunne jeg bruke de vanlige klærne mine ganske lenge.

Hørtes deilig ut! Jeg har bodd i skjørt og en bukse som er veldig lav i livet de siste par ukene. Har ikke turt å prøve dongeribuksene engang. Håper jeg får samme magen som jeg hadde med eldstejenta, da kunne jeg bruke de vanlige klærne mine ganske lenge.
Jeg har stort sett bare brukt bukser med lavt liv til nå, men likevel så er de ikke lave nok.
De klemmer akkurat der det er mest ubehagelig :p
Men så har jeg bare dongeri bukser også da....
Nei dette var herlig å få på seg :)

Så fantastisk. <3 Var og smugtitta på HM mama idag før UL timen. :p Mye fint altså!!

Har smugtittet litt jeg også! Men føler at de som jobber der vet hvem jeg er. De har jo sett det første barnet mitt vokse opp osv., siden jeg oftest har handlet barneklær der.

Så synes det er litt rart ennå, å titte på mammaklær. Jeg har jo ikke fått synlig mage ennå!
Når er det egentlig ok å kjøpe mammaklær? Kan man handle inn klær man synes er fine, og ha det klart til magen kommer? Gleder meg masse til magen kommer jeg nå, så kan jeg sprade rundt på mammaavdelingen, uten å være redd for rare blikk! Hi hi! :-) Men det er vel ennå noen uker til magen blir synlig. Samtidig går jo tiden veldig fort nå som det nærmer seg jul! :-)

Er det bra utvalg der du bor?

ååh..det var godt å lese at det er flere enn meg som vurdere eller alerede har skaffet seg mamma bukser! Jeg er SÅ oppblåst om dagen og alt som heter dongri bukser er et mareritt å ha på seg! Men jeg har følt meg litt dum som har tenkt på det alerede nå! Kanskje jeg trør i tights og stømpebukser litt til før jeg skaffer meg et par bukser, men det er nok ikke lenge før ;)

Back
Topp